Voor alles is een 1e keer - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Voor alles is een 1e keer - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Voor alles is een 1e keer

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 November 2012 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Je staat er misschien niet bij stil maar de eerste 24 uur in Nederland had als centraal thema voor Luan “alles voor de 1e keer”

Eerste keer een voet op Nederlandse bodem zetten
Eerste keer oog in oog staan met opa’ en oma’s
Eerste keer oog in oog staan met familie en vrienden
Eerste keer zoenen met oma
Eerste keer eten en drinken in je nieuwe thuis
Eerste keer in bad
Eerste keer slapen in je nieuwe bed
Eerste keer wakker worden in je nieuwe kamer
Eerste keer ontbijten
Eerste keer spelen
Eerste keer rijden in de auto en zitten in een autostoeltje (kennen ze nl. niet in China!)
Eerste keer boodschappen doen
Eerste keer avondeten
Eerste keer .....................

En zo kan ik nog heel lang door gaan, maar wat heeft ons manneke een top nacht gehad. Om half 7 was hij wakker en liep (helaas) met zijn hoofd tegen de muur. Hij was zijn bed uitgekomen en aan de wandel gegaan. Wel de goeie kant op maar de deur was dicht….. Mmmm voor vannacht maar een nachtlampje opgehangen.

De hele dag was Luan gezellig en pakte hij de dag door alle cadeautjes uit die er nog stonden van de medewerkers van De Zeester/De Zeemeeuw en van mijn collega’s managers. Aan het eind van de dag was hij klaar en wat een mooie cadeaus!! Wij willen jullie daar heel erg voor bedanken. De “oooo” en “aah” en “voor Luan” vlogen uit zijn mond en leverde ons weer prachtige plaatjes op. Na de koffie vanochtend zijn we boodschappen gaan doen en wat deed hij dat ook weer fantastisch. Hij genoot en hielp goed mee. Thuis lekker wat fruit gegeten en wat gespeeld en cadeautjes uitgepakt. Aan het eind van de middag kwamen opa en oma Troost nog even langs en hadden ook nog een pracht cadeau, dierentuin van duplo, bij zich.

Kortom we hebben een top eerste dag achter de rug ondanks dat in de loop van de dag de vermoeidheid echt wel weer een rol ging spelen. Na een bord spaghetti die er goed ging hebben we hem lekker op bed gelegd en daar viel hij al snel in slaap. Ben benieuwd waarover hij gaat dromen……………

• 01 November 2012 - 21:32

Annemiek:

Lieve Daan, Lodewijk, Timo en Luan,

Wat ontroerend allemaal, zit hier te snotteren op de bank, Wat fijn en pittig en spannend en mooi en geweldig. Van harte gefeliciteerd met jullie mooie mannetje en heel, heel, heeel veel geluk en succes en en en alles wat julie nodig hebben om kleine Luan te laten wennen in ons kikkerlandje en aan jullie (maar dat komt wel goed denk ik;-)) .

Dikke kus en knuffel van Annemiek

• 01 November 2012 - 21:36

Bert En Ineke Bergmans:

De laatste reisverslagen van jullie zojuist gelezen en ook dat jullie weer al thuis in Noordwijk zijn.
    Mooi om te vernemen wat luan in vrij korte tijd allemaal al oppikt en dat hij met jullie al goede maatjes is geworden.
    Gefeliciteerd met jullie uitbreiding van het gezin en het beste voor de toekomst voor jullie gezinnetje.

• 01 November 2012 - 21:49

Petra:

Lieve Daan, Lodewijk, Timo en Luan,

Wat een reis weer achter de rug. Pittig kan ik me voorstellen.
    Maar heerlijk dat je dan met zoveel liefde onthaald wordt.
    En fijn in jullie eigen huis zijn en Luan kennis kan maken met zijn thuis.
    We kwamen vandaag langsrijden en zagen het licht branden,
    Ik werd er blij van. Weer thuis als gezin, na een prachtige emotionele reis.

Heel veel geluk, en ik blijf de site volgen, maar hoop jullie ook gauw een keertje live te zien.

LIefs Petra

• 01 November 2012 - 22:12

Marjon:

Lieve allevier,

WELKOM THUIS!!!!!!!

Wat super om na zo'n prachtige, emotionele en indrukwekkende reis op deze manier thuis te mogen komen. Heerlijk te weten dat er zoveel lieve mensen om jullie heen staan. Wat moet dat goed voelen. Fijn dat Luan zijn eerste dagje zo goed is verlopen, die hebben jullie alvast in the pocket.
    De vermoeidheid zal nog wel even blijven, behalve bijslapen moeten ook alle indrukken , emoties en ervaringen een plekje gaan krijgen, ook dat kost ontzettend veel. Neem daar heerlijk alle tijd voor.
    Ga lekker van elkaar genieten, maar nu op Nederlandse bodem.
    Slaap lekker.

Liefs Marjon

• 01 November 2012 - 22:41

Teun En Elly:

Luan, van harte welkom in Nederland!!
    En Danielle en Lodewijk en Timo: bedankt voor het delen van al jullie avonturen tot zover, wat geweldig om weer thuis te zijn en terug te kijken op een onvergetelijke reis.
    Maar nu gaat het ook echt beginnen - thuis met jullie hele gezin. We wensen jullie met z'n vieren veel geluk en zegen in de komende tijd, en hopen jullie ook weer snel in de Havenkerk te mogen zien!

Hartelijke groeten van Teun en Elly

• 01 November 2012 - 23:51

Mascha Marco Nomi Bram Van Delft:

Lieve Familie,

Wat heerlijk om een berichtje van jullie uit Nederland te zien. Wat fijn om thuis te zijn met Luan, zeker na zo'n pittige reis. En wat een gemengde gevoelens zullen jullie ook weer gekend hebben. Voor lange tijd afscheid nemen van de geboortegrond van Luan, afscheid nemen van zeer dierbare vrienden, maar ook weer genieten van al jullie dierbaren, knus in jullie eigen huis, je eigen potje koken, timo lekker spelen met zijn vrienden en Luan in zijn nieuwe bedje.... Heel veel geluk met elkaar!

Leuk dat je nog blijft doorschrijven. Het is best intensief om dat zo uitgebreid te doen.

Mascha

• 02 November 2012 - 06:57

Lia:

Fijn dat je na zo'n vermoeiende en intensieve reis, weer veilig thuis kan komen. Ook is duidelijk te zien op de foto's dat Luan zich thuisvoelt bij jullie. Voor hem is alles de 1ste keer, maar deze ervaringen zijn duidelijk fijne ervaringen voor hem en hij zal er warme gevoelens aan overhouden. Het komt helemaal goed met jullie samen, dat is duidelijk te zien! Geniet er lekker van!
    x Lia

• 02 November 2012 - 07:50

Vermist:

Lieve Sloffies,

Het voelt voor ons erg goed dat jullie weer thuis zijn. Lekker dichtbij zodat we er voor jullie kunnen zijn. Na deze dag van alles de eerste keer,zullen in de toekomst ook nog vele eerste keer momenten volgen. Alle maal eerste stapjes, om een grote wandelling te maken naar de toekomst.Veilig vanuit jullie gezinnetje.
    Manon vond de foto met een slapende Luan helemaal geweldig, daar het aapje in zijn bed stond.
    Fijne dag...

Liefs de Vermisten

• 02 November 2012 - 09:42

Beulah:

Welkom thuis!
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje, wat fijn om te weten dat jullie veilig thuis zijn.
    Thuis, Luan is thuis, hoe bijzonder, wauw!
    Wat heerlijk om te lezen dat alle 'eerste keren' zo ontspannen verlopen.
    Gewoon lekker gewoon, zoals het hoort te zijn.
    Heel veel geluk toegewenst voor jullie gezin als klavertje vier!

XX Beulah

• 02 November 2012 - 14:23

Riet En Jan:

Hallo Lodewijk, Danielle, Timo en Luan,

Wat fijn dat jullie nu weer thuis zijn en dat Luan goed reageert op de meeste dingen. We hopen dat het verder ook goed met hem zal gaan en dat hij snel zijn weg zal vinden. Wij zijn benieuwd om hem volgend jaar op de camping te ontmoeten!
    Groetjes van
    Jan en Riet

• 02 November 2012 - 14:58

Tian Berg:

Welkom thuis!! We hebben genoten van alle verhalen en zullen het nog gaan missen ;-)

Groetjes,
    Annerieke

• 02 November 2012 - 19:55

Noa:

ah wat leuk dat luan nu nog allemaal kadootjes krijgt
    hij is er vast heel blij mee
    gelukkig kom je maandag weer op school want de hele klas heeft je gemist

noa