Er is er 1 jarig, hoera hoera! - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Er is er 1 jarig, hoera hoera! - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Er is er 1 jarig, hoera hoera!

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 November 2012 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Ja er is er 1 jarig maar niet Luan vandaag. Maandag is Timo jarig en dat vieren we vandaag met de familie. Wat een feest vandaag want naast Timo's verjaardag komt Sinterklaas vandaag ook nog aan! Ik ben benieuwd hoe je deze dag gaat ervaren, wat zal je straks denken als de kaarsjes branden op de taart, als we gezongen wordt, als er cadeautjes zijn voor Timo?

Vannacht heb je heerlijk geslapen en het was dat Timo vroeg moest voetballen dat je om 7.00 uur al in onze slaapkamer stond. Papa stond al onder de douche en samen met mijn jongste mannen hield ik het bed nog even warm. Wat een heerlijke start van de dag! Maar al snel waren de mannen dit zat en gingen we naar beneden om te ontbijten. Timo en papa vertrokken vroeg naar de voetbal en wij vertrokken naar boven voor een bad en douche! Daarna wandelend naar de Lidl geweest voor wat boodschappen en toen weer terug naar huis. Timo en papa waren reeds terug en jij vermaakte je met je speelgoed.

Om 12.00 uur zat je samen met je broer en moeder klaar voor de tv voor de intocht van Sinterklaas. Ingespannen volgde je alle avonturen en je at heerlijk een boterham met pindakaas eqqn vlokken op. Tijdens een stoeimoment deed je je zeer en volgde de tranen. Tijd om even te gaan slapen vond mama en dat had ze goed inschat. Eenmaal in bed sliep je snel om vervolgens 1,5 uur later wakker gemaakt te worden. Timo hielp hier heel goed bij; wat is het toch een kanjer!

Om 15.00 uur was het dan zover. Visite! Met tassen en cadeautjes maar deze keer voor Timo ipv Luan. Ik moet je zeggen alle tassen werden bekeken maar hij pakte het goed op dat de cadeautjes voor Timo waren en niet voor hem. Natuurlijk kreeg hij wel de lege plastic tasjes (mmmm mama had ze net allemaal opgeruimd) en hier gingen natuurlijk zij schatten in. Mama mocht er vervolgens weer een knoop opleggen! De rest van de middagen en avond heeft hij echt heel goed zijn best gedaan. Luan genoot van de visite op zijn manier. Hij zocht ook toenadering maar alles op zijn tijd en op zijn manier. Echt heel knap van hem! Timo heeft genoten van zijn feest en de cadeautjes en de aandacht en Luan heeft ook ook genoten. Dus wat wil je als ouders nog meer?!

Na het toetje en de koffie was het tijd om de schoen te zetten! Je snapte er niet veel van maar zong vrolijk 'Sinterklaaskapoentje' mee. Ben benieuwd hoe je morgen reageert als er een cadeautje in je schoen zit. Hierna hebben we de visite uitgezwaaid en was het de hoogste tijd om ge gaan slapen voor jou. Rond kwart voor 10 voel je uiteindelijk in slaap. Ben benieuwd waar je deze keer weer over droomt en hoe je morgen kijkt als je schoentje gevuld is!

• 17 November 2012 - 23:03

Marjon:

O, kom er eens kijken, wat ik in mijn schoentje vind......Alles gekregen van die lieve Sint......

ik ben zo benieuwd hoe Luan zal reageren als hij zijn gevulde schoentje ziet. Wat fijn dat jullie een leuk verjaardagsfeestje van Timo hebben gehad. Gefeliciteerd Timo, ben je lekker verwend? 10 jaar, je bent in de dubbele cijfers beland. Wat super dat Luan het ook zo goed heeft gedaan, want het is niet niks als je grote broer ineens jarig is en je grote broer alle cadeautjes krijgt. Gelukkig kan Luan weer een start maken met zijn verzameling plastic tassen.
    Nog een hele gezellige zondag met elkaar.
    Liefs marjon

• 18 November 2012 - 09:04

Vermist:

Toppie, dat alles gisteren zo goed verlopen is. Ook nog gewonnen met de voetbal Timo ??
    Op naar de dag van vandaag, weer feest en cadeautjes voor Timo en Daan we laten de plastic tasjes maar thuis.
    Veel liefs en tot vanmiddag,
    Bert, Maja,Anouk, Rick en Manon

• 18 November 2012 - 12:06

Beulah:

Van harte gefeliciteerd met jullie oudste zoon.
    Dat was een dag waar Timo het middelpunt mocht zijn, en zo te lezen is dat goed gelukt!
    Ben erg benieuwd naar de reactie van Luan als hij ziet dat er een kadootje in zijn schoentje zit, haha.
    Lijkt me erg bijzonder en verbazingwekkend als je dat voor het eerst meemaakt!

XX Beulah

• 19 November 2012 - 22:29

Bauke, Annemieke, Tian Jia En Fu Tian:

Oeps.... te laat...

Maar hierbij alsnog: gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad Timo.

Groetjes van ons