Je was dit weekend de dirigent van het orkest - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Je was dit weekend de dirigent van het orkest - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Je was dit weekend de dirigent van het orkest

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 November 2012 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Allereerst allemaal bedankt, ook namens Timo, voor de felicitaties. Dat doet ons en Timo echt heel goed!
Vannacht heb je goed geslapen en rond kwart voor 5 kroop je bij ons in bed om verder te slapen tot de volgende ochtend. Toen Timo om 8.00 uur bij ons stond, werd je ook wakker. Vol verwachting liepen we naar beneden, benieuwd hoe je zou reageren op het cadeautje in je schoen. Je keek niet echt raar op en begreep het niet helemaal volgens mij. Maar toen Timo jou jouw pakje gaf en je het uitgepakt had, was je blij. Dat kon ook niet anders want het was een dvd van Het Zandkasteel! Mama zei dank je wel sinterklaasje en dat zei jij na, maar of je het echt begreep?? Ik vraag het me af? We zullen het de volgende keer misschien zien?!
De rest van de ochtend wilde je wel meer dan anders sinterklaasfilmpjes zien............

Vanaf 15.00 uur zat het huis vol met visite en wat zijn wij ongelofelijk trots op jou! Een heel weekend hebben we visite gehad. Op zaterdag de familie en op zondag onze vrienden voor de 10e verjaardag van Timo. In eerste instantie zocht je beide dagen mama's/papa's veiligheid op en bekeek je van daaruit alles maar op een gegeven moment ervaarde je voldoende veiligheid om lekker op onderzoek uit te gaan en andere onderdeel te laten zijn van jou spel. Heel bijzonder om te zien hoe je de kleine stapjes in dit proces zet! En zo bijzonder om te ervaren dat jij je kennelijk veilig genoeg voelt in je huis om op onderzoek te gaan met zo veel nieuwe mensen om je heen.

We mochten vandaag genieten van je vrolijke lach en je humor want dat laatste heb je zeker! Jij was dirigent van het orkest en je bepaalde de maat en de muziek die gemaakt werden! Zo zette je de mensen in om samen met je te kleuren, lekker gek te doen met de slagroom op de appeltaart of gewoon om te helpen met het afruimen van de vieze kopjes en borden. Ook Bink werd door jou vermaakt en jij door hem! Heerlijk om te zien dit spel tussen jou, de kat en de visite!

Bij het laatste spel viel je en volgde er verdriet waarop mama besloot dat het de hoogste tijd was voor je bedje. Gewillig ging je mee naar boven en je verdriet was al snel over. Snel pyjama aan, plassen, tandenpoetsen en een lap over je gezicht en toen naar bed.
Lief zong je 'ik ga slapen, ik ben moe' mee. Ook zo geweldig hoe snel je dit opgepakt heb en uit volle borst meezingt; zo vertederend dat mijn hart elke keer smelt en een brok in mijn keel ontstaat.
Eenmaal in bed kwamen er nog een keer tranen en ben ik even bij je gekropen om je te troosten. Al snel hoorde ik je zwaar ademhalen en was je in diepe slaap. Wat heb jij veel te verwerken dit keer, maar wat ben je toch een kanjer en wat zijn wij en vele andere met ons trots op jou! Maar ook op jouw grote broer!

• 18 November 2012 - 21:27

Marjon:

Ik hoop dat jullie nog van heel veel stapjes getuige zullen zijn in dit prachtige proces. Jullie zorgen voor die veiligheid waardoor Luan stapjes durft te zetten, petje af!!!!!!!!

Wat ben jij een bofkont Timo, je hebt gewoon 2 dagen feest gehad. Morgen zeker ook nog een feestje op school? Geniet er maar lekker van.

Nou Maja, die foto's worden zeker uitvergroot? Wat een gave foto's zeg.

Morgen weer "gewoon" maandag. Ook dat zal weer een bijzondere dag worden. Geniet ervan.

Liefs Marjon

• 19 November 2012 - 08:21

Vermist:

Goedemorgen,
    Hieper de piep hoera !!! Vandaag Timo echt tien jaar. Veel plezier op school en thuis met papa,mama en Luan. Liefs Bert, Maja, Anouk, Rick en Manon.

Ik heb gisteren nog heerlijk na genoten van de gezellige middag/avond en de mooie interacties tussen Luan/ Manon en mij. De foto van Manon en Luan is geweldig.
    Liefs Maja

• 19 November 2012 - 10:53

Eddy En Gerrie Slofstra:

Wij zijn ontzettend blij dat het voor ons klavertje vier een heel bijzonder weekend is geworden. Het is toch altijd even spannend hoe Luan dit gaat doen.We zien en voelen bij jullie zo veel liefde voor elkaar en naar jullie prachtige kinderen. Zien dan ook dat Luan zich veilig en geborgen voelt ,dat Timo zo heel gelukkig en ontspannen is en zo intens genoot van alle lieve mensen die op zijn verjaardag kwamen en waardoor hij lekker verwend werdt met mooie kadootjes.
    En dan al die fijne vrienden met hun kinderen die zo heerlijk gek doen en ontspannen met Timo en Luan omgaan.Geniet er maar van goede vrienden zijn zo waardevol.
    En nu is het alweer maandag 19 november de dag van Timo's verjaardag. Wat komen er veel herinneringen boven. Ik denk voor jullie ook, nu ben je tien jaar verder en zijn jullie het gelukkigste klavertjevier van de ........... vul zelf maar in.
    En wij ???als Opa en Oma hopen wij er heel veel van te kunnen genieten .

Wij houden van jullie allemaal.

Liefs Opa en Oma Slostra.

• 19 November 2012 - 13:42

Pat, Bianca, Dion, Cas En Mats:

Hiep Hiep Hoera!! Vandaag is Timo 10 jaar!! Je zal vast heel veel kinderen in je klas blij maken met de gave traktatie!! Veel plezier hoor!!

Mooie foto's van heel leuke en bijzondere momenten bij jullie thuis! Wat gaaf om dat in het echt gezien te hebben en we erbij waren, dat Luan zo veel veiligheid voelde om zo'n plezier te maken! We hebben ervan genoten! Wat is dat een bijzonder manneke met nu al allemaal grappige streken.....dat wordt nog wat! Dat hij Patrick aan het kleuren kreeg....nou, ik kan je vertellen die vond het helemaal gezellig met Luan!
    Weer een bijzondere dag, dat er nog vele mogen volgen!

Liefs, Pat,Bianca, Dion, Cas en Mats