Joepie opa oma Leiderdorp!! - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Joepie opa oma Leiderdorp!! - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Joepie opa oma Leiderdorp!!

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juni 2013 | Nederland, Stroe

Dit riep je gisteren uit toen je hoorde dat ze op bezoek kwamen vandaag!! En ja logisch want wat hadden we ze lang niet gezien!!

Gisterenavond sliepen jullie snel in tot de volgende ochtend kwart over 7. Daarna hebben jullie nog een klein uurtje geslapen. Timo is toen bij Luan in bed gekropen en samen hebben ze spelletjes gedaan op mijn privé mob. Om half 9 hoorden we twee verschillende beltonen en kondigde de mannen dus aan dat ze wakker waren. Papa haalde jullie op en al snel wilden jullie je aankleden en gingen jullie de kalfjes voeren. Daarna hebben we heerlijk zelf gebakken brood gegeten. Jij smulde ervan. Met grote nauwkeurigheid smeerde jij je boterham; knap hoor! Je gaf aan dat je dat thuis ook wel wilde; zelf smeren. Nou geen probleem hoor!! Na het eten hebben de mannen papa geholpen in de tuin en andere klusjes doen! Heerlijk om de conversatie van de mannen vanuit de caravan te volgen!

Net na de middag ben je lekker gaan slapen. Na een half uurtje ging ik kijken en sliep je nog niet maar na 10 minuten lag je toch in dromenland. Ook toen opa en oma kwamen, lag je nog heerlijk te slapen. Uiteindelijk heeft mama je maar wakker gemaakt want anders werd het wel heel laat. Je had wel even de tijd nodig om wakker te worden en kroop dicht tegen mij aan. Als het kon, was je in me gekropen! Ach, mama vond het niet erg hoor; heerlijk zo'n warm slaperig lijfje tegen je aan! Lekker genieten van beide kanten! Uiteindelijk kwam je los en kroop je bij opa op schoot met je ds. Daarna heb je met een knutselset op het kleed gespeeld. Geconcentreerd smeerde je her en der de lijm en daar waar je knoeide maakte je het schoon met een tissue. Mooi spel om naar te kijken. Al snel gingen we daarna eten maar ja toen we net aan tafel zaten, hoorden de mannen de hekjes. En dat betekende kalfjes voeren. Timo rende al van tafel en jij riep natuurlijk; "ikke ook voeren!" En vervolgens was je ook weg. We hadden het kunnen weten........

Na het voeren hebben de mannen dan ook gegeten. Opa en oma hielpen met pakken en opruimen en zo zaten we toch nog op tijd in de auto en hadden beide mannen een aardbeienijsje in de hand. Nu is het ijs op en doen ze hard een poging om te slapen. Of dat gaat lukken...........!? Ik weer het niet. We kunnen in ieder geval terug kijken op een zeer geslaagd en gezellig weekend!! Op naar het volgende weekend!!!

• 30 Juni 2013 - 20:46

Oma En Opa Leiderdorp:

Bedankt voor de gezelligheid. Het was inderdaad erg leuk om elkaar na zoveel weken weer te ontmoeten en onze vakantie ervaringen met jullie te delen. We konden ook even zien hoe jullie nieuwe 'stekkie' geworden was en een blik werpen in de 'slaapkamer' van Timo en Luan. Het is allemaal erg leuk geworden en .....er zijn nog meer plannen..!
    Wat hadden we trouwens geluk met het weer...! We zijn nog 'rosig' van de zon of zou dat van de rosé zijn..?
    Knuffels voor de jongens en voor jullie zelf veel werkplezier in de komende week.

• 01 Juli 2013 - 07:33

Vermist:

Heerlijk het weekend zo afsluiten. Even bijpraten met pa en ma en de jongens genieten van opa en oma.
    Op naar het volgende weekend.
    Liefs uit Huize Vermist x