Ons bijzondere gevoel bij het campingleven - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Ons bijzondere gevoel bij het campingleven - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Ons bijzondere gevoel bij het campingleven

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 Juni 2013 | Nederland, Stroe

Vannacht hebben jullie heerlijk geslapen ondanks de reen. Rond kwart over 7 hoorde ik jullie gezellig kletsen door de babyfoon en heb ik hem uitgezet. Keurig werd er rond half 9 door beide op de bel gedrukte en heeft papa jullie opgehaald. Niet veel later had ik 2 lichamen, 4 armenen 4 benen op en om me heen. Heerlijk wakker worden hoor!

Al snel wilden jullie aankleden en gingen jullie daarna op pad om de boer te helpen met voeren. Eenmaal terug was de mededeling snel eten want daarna mochten ze mee met de boer. Waarheen de reis ging dat wisten de mannen niet. Dus ja snel ontbeten en de mannen klaar gemaakt voor vertrek. Na een half uur waren ze weer terug. Ze hadden de bus opgehaald. Timo ging vanmiddag nog met de boer op pad naar Utrecht op bierfietsen op te halen. Leuk ritje en gezellig hoor zo saampjes!

Helaas moest mama weer alleen boodschappen doen. Ach ja ik snap het ook wel! Timo ging papa helpen en Luan ging na de lunch lekker slapen. Toen mama terug kwam stond jullie stapelbed zo goed als in elkaar en lag jij heerlijk in dromenland. Je grote broer hielp met de boodschappen en heeft daarna de auto gewassen. Niet veel later ging Timo er van door met de boer; op naar Utrecht!

Jij werd na ruim 1,5 uur slapen wakker en ging mama helpen met het opmaken van jullie bedden. Daarna ben je met papa mee geweest naar de Karwei. Ja, ja dat wilde je wel. Die bouwmarkten zitten er al vroeg in als 'leuke' winkel bij onze mannen!! Toen je op de camping de auto terug mocht sturen naar de parkeerplaats, kon jouw dag niet meer stuk!

De rest van de middag vermaakte jij je met je duplo en tekenen en de ds. Gewoon heerlijk aan het rommelen. Blij was je natuurlijk toen je grote broer weer thuis kwam. En ja dat hij een leuke rit had gehad daar hoefde we niet aan te twijfelen. Hij had een grote glimlach van oor tot oor en glimmende oogjes!! Heerlijk om te zien dat hij zo genoten had. Fijn dat de boer tijd heeft en maakt voor deze 1 op 1 momentjes met Timo!

Na het voeren hebben we heer gebarbecued. Ondanks dat papa een zeiltje gespannen had, was het aan het eind van de maaltijd toch wel wat koud. Na het eten hebben de mannen nog even gespeeld, maar daarna zijn ze lekker onder de warme douche gegaan om weer heerlijk warm te worden.

En ja toen was het bedtijd. Jij bofte dit keer weer dat Timo tegelijk met jou naar bed wilde. En na een verhaaltje over Kleine Panda en de Grote Wijze Panda zijn jullie heerlijk gaan slapen.

En wat hebben we weer genoten deze dag. Heerlijk die weekenden; echt genieten en al in vakantiestemming komen. Nog 20 dagen en dan gaan we ruim drie weken genieten van het campingleven. Timo had vandaag nog tegen de boer gezegd dat hij blij was dat we hier vakantie vieren! Elk weekend als we hier heen rijden voelt als thuis komen! De camping en mensen om ons heen voelen als een tweede thuis/ huis. Ook de kinderen hebben het hier reuze naar de zin. Sommige mensen vinden het allemaal maar een gesjouw elk weekend naar Stroe, maar als je het zou voelen en ervaren dan zou je daar echt anders over denken. We hebben zoveel meer tijd voor elkaar hier als gezin en de kinderen kunnen zo genieten hier op de camping. Een heerlijke vrijheid doordat ze kunnen gaan en staan waar ze willen! Met een speeltuin, trampoline, skelters, zandbak, etc. om hen heen. Maar vooral ook de tijd met elkaar. Kortom eigenlijk niet in woorden te beschrijven hoe wij het elk weekend keer op keer ervaren.

• 01 Juli 2013 - 07:31

Maja:

Ik begrijp jullie genieten, op dat mooie stekkie in Stroe. En zullen deze zomer zeker nog een keer een weekendje meegenieten. Ook wel tellen af....Nog twee weken.
    Liefs Maja