Nog 3 nachtjes slapen en dan heeeel lang naar de c - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen en dan heeeel lang naar de c - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen en dan heeeel lang naar de c

Blijf op de hoogte en volg Familie

16 Juli 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Je werd vlug wakker nadat je heerlijk in je bedje naast ons had geslapen. Al snel stond je onder de douche. Toen je beneden was zei je tegen papa dat je geen zin had in een boterham. Pap vond je beter. “Yes, yes” klonk er toen je van pappa hoorde dat je bij opa en oma ging ontbijten. Het is en blijft een feestje als je daarheen mag.

Opa en oma werden natuurlijk, net zoals altijd, gegroet met een luid geboe van beide mannen. En elke keer schrikken opa en oma zich weer een hoedje. En wat een lol hebben de mannen dan. Vervolgens worden de schoenen uitgedaan en vertrekt Timo naar zijn favoriete stoel in de serre en daar staat zijn ontbijt dan al klaar. Ja, ja die opa en oma hebben het goed voor elkaar. Jij eet dan heerlijk je papa bij opa en oma in de keuken en zo gaan jullie dan even later met een heerlijk gevulde maag weer naar school. Tussen de middag at je weer bij Opa en Oma en natuurlijk stond de beroemde oma soep op het menu. Ik had graag even om een hoekje willen kijken hoe dat er aan toe gaat. Want volgens mij is dat altijd ook weer een feestje.

‘s Middag ben je weer naar school geweest en om 15.15 uur stond oma weer bij school. Je zat vol met verhalen. Wat je de rest van de middag gedaan heb, weten we niet maar dat gaat oma misschien nog wel schrijven bij de reacties.

Toen pappa aan het einde van de middag aan kwam waren jullie aan het badmintonnen met tante Christine. Ik moet eerlijk zeggen je had de slag goed te pakken. Je genoot van elke keer dat je raak of mis sloeg. Regelmatig kreeg je de slappe lach en ja dat bezorgde dan bij ons ook weer de nodige lach salvo’s. Wat genieten we daar toch weer keer op keer van als je zoveel lol heb. Toen Timo met je tante ging badmintonnen telde je hard mee en zorgde jij dat de shuttle weer in het spel kwam. Met een zwaai gooi de shuttle en voor beide spelers een uitdaging om te kijken waar de shuttle dan heen gaat en vooral een nog grotere uitdaging om raak te slaan. Heerlijk om te zien hoeveel plezier jullie dan hebben met elkaar.

Het was heerlijk weer dus gingen we buiten eten. Je at heel veel spaghetti. Ja, die oma kan ook alles koken! Na de spaghetti at je nog een heerlijk ijsje op en toen zat je buikje toch echt wel vol.

Na het eten ging mamma naar school en met papa ging je naar huis. Na alle avondrituelen wilde je slapen in het bed van mama en papa. Dat vond papa oke. Natuurlijk werd het tutaat boekje gelezen en wel twee keer zoals je gewend bent bij papa. Na het zingen viel je al snel in slaap en zoals papa met jou had afgesproken, heeft papa je in je eigen bedje gelegd. Hier sliep je heerlijk verder. Tot morgen lieve vent slaap lekker! Morgen nog maar twee nachtjes slapen.

Dikke kus papa

• 17 Juli 2013 - 14:27

Gerrie Slofstra:

Ja lieve boeven, wat lieten julie ons weer schrikken het huis is direct vol leven. En Opa en Oma zijn ineens klaarwakker. Bij ons zit de structuur er goed in maar dan verloopt de dag ook goed.Tenslotte is vier keer op en neer naar school met Luan in de klas brengen best tijdrovend. Maar die momenten zijn heel kostbaar en heel leuk. Als Oma van Luan ben ik aardig geaccepteerd door de juf en kids uit zijn klas. Luan blijft daar vertellen dat hij die dag Oma soep krijgt en Juf heeft mij al eens heel lief gevraagd of ik met de kids uit de klas deze soep op school wilde maken heel voorzichtig heb ik laten weten dat dit mijn bedoeling niet is. Och die juf die dacht natuurlijk ook een leuke activiteit voor de kids.
    s'Middags uit school hebben we tijdens drinken en lekkers de rapporten ingezien en wat waren we trots op jouw Timo wat heb je goed en hard gewerkt jij gaat na de vakantie naar groep zeven knap hoor.
    En jij grote kanjer toen Oma jouw rapport las dat je zo moedig,dapper en lief bent en je zo'n door zettings vermogen hebt en dat de kinderen gek op je zijn nou toen moest Oma even slikken.Oma weet dit wel maar als je dit van de jufs leest doet je dit zo goed en zijn Opa en Oma ook heel trots op jou en zo gelukkig dat je bij ons hoort.
    Jij dapper mannetje jij weet mensen in hun hart te raken blijf zoals je bent Luan we houden van je.
    Met Opa zijn jullie in de tuin gaan spelen Luan was de dokter en Timo was mama en die was ziek ook Opa moest daar aan geloven. Er werden kussens en een deken gevraagd aan Oma en drinken en een appeltje en een nat doekje voor op het hoofd van Timo en zo genoten we met elkaar van het ziekenhuisspelletje tot dat tante Christine kwam en die met jullie verder ging spelen .Wat waren jullie blij dat tante Christine er was .Toen Oma het eten klaar had gemaakt hebben we net als op de camping buiten gegeten, het gaf al een beetje vakantiegevoel .
    Nu drie weekjes naar de camping heerlijk voor jullie ga er lekker van genieten.
    Veel plezier en tot ziens ,veel liefs van Opa en Oma Slofstra.