Bij Maja - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Bij Maja - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Bij Maja

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 Augustus 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Even na achten werd Luan in de ochtend gebracht door Papa en Timo. Zij kwamen nog even mee naar boven om je dag te zeggen en toen ging je ze samen met Maja uitzwaaien. Manon was in de tussentijd ook wakker geworden en je zocht haar boven nog even op en kroop even bij haar op bed. Jullie hadden toen beide wel honger en we vertrokken een verdieping lager voor een ontbijtje. Luan koos voor een bolletje met pindakaas en kreeg er nog een yoghurt snack bij.

Rustig voor de tv zittend ging alles netjes op. Hierna was het toch wel tijd geworden om de pyama te verwisselen voor wat anders en je gaf aan te willen douchen. Na een heerlijke douche vroeg je mij om je in te smeren met de zwitsal bodylotion want dat doet mama ook altijd. Heerlijk ruikend zocht je Manon op, die je nog even besprenkelde met zwitsal parfum.

Toen ik even later met een bakkie, koffietijd zat te kijken en Manon en Luan een puzzel maakten en ondertussen ook een banaantje aten en limo dronken, keek ik even naar Luan.
Wat een kanjertje is het toch, een jaar geleden kenden we hem alleen van een foto en nu zit hij hier heerlijk ontspannen te genieten. Een kippenvel moment, dat ik even terug ging in de tijd.

Na dit moment was het tijd voor een boodschapje. We gingen 1x centjes betalen. Rustig wandelend hebben we een paar dingetjes gehaald en bij terugkomst gingen Manon en Luan heerlijk beneden spelen, met de Wii en de playmobiel.

In de tussentijd stond Luan zijn mondje niet stil, wel gezellig.
Na de lunch gingen we naar de rollygolf om te midget golfen. Ik had van te voren al even foto’s laten zien waar we naar toe gingen en Luan was toen al enthousiast. Deze enthousiasme bleef. Heerlijk sloeg hij de balletjes richting de holes. Wel diende je ruim afstand te nemen van Luan want de golfstok zwaaide en zwierde overal.

Na het midget golfen hebben we een ijsje genomen en wilde je graag nog even trampoline springen, maar Maja zag aan je gezichtje dat je toch wel erg moe was geworden van het slaan met de golfstok en het lopen en besloot om nee te zeggen. Dit vond jij wel goed. Wel mocht je nog even op een motor rijden, waar Manon je af en toe even bij hielp, want je trapte het gas goed in en de bochten waren dan een beetje lastig te nemen.

Terug thuis, moest je van Maja even verplicht rusten en ging je lekker op de bank zitten met konijn en keek heerlijk tv. Toen je weer wat was uitgerust en praatjes kreeg, kreeg Ik de opdracht om pizza te maken, want Luan had honger.

De honger maar even tussendoor gestild met een schaaltje chips. Wel moesten het paprika chips zijn.
Even later gingen we pizza maken en tijdens het pizza maken snoepte Luan ondertussen lekker van de salami, hamreepjes en annanas, Maar ook toen de pizza klaar was smulde hij ervan.
Na het eten nog even lopen dollen met Bert en toen hij met Manon naar de voetbal vetrok hebben wij Luans spullen bijelkaar gezocht en zijn we naar papa, mama en Timo terug gegaan.

Morgen komt Luan gezellig weer en dan moeten we centjes gaan betalen voor de stinkie in de wc en voor cake. Want beide zijn op. Het ochtend programma staat alvast vast.
Lieve Luan, Manon en Maja hebben een gezellige dag met je gehad en veel plezier. Tot morgen kanjer en dan zijn Timo en Anouk er ook gezellig. xxx

• 27 Augustus 2013 - 21:43

Igor, Marlou, MaJin En Jibin:

Wat is Luan toch een stoere kerel.
    Niet alleen bij de opa's en oma's heeft hij het reuze naar zijn zin, maar ook bij hele goed vrienden weet hij zich prima te vermaken. Knap hoor.

Lieve groetjes,
    Marlou

• 28 Augustus 2013 - 10:38

Gerrie Slofstra:

Lieve Luan je boft met Maja en Manon, wat heb je een heerlijk dagje gehad.Het is bij oma en opa erg stil hoor we missen jou en Timo . Vooral jouw gezellig gebabbel en aanhankelijkheid.
    Morgen samen met Timo fijn weer naar Manon , Anouk en Maja en Bert.

Heel veel plezier en liefs van oma en opa Slofstra.