Dinsdag; opa oma dag!! - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Dinsdag; opa oma dag!! - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Dinsdag; opa oma dag!!

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 September 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Het is weer dinsdag de vaste oppas dag bij oma en opa Slofstra. Ja Timo en Luan er was weer op jullie gerekend, oma was vroeg opgestaan om voor het ontbijt te zorgen. Als een wervelwind kwamen jullie weer binnen gestormd. Het ontbijtje werd met smaak gegeten en na tanden poetsen in de auto naar school. In de klas kroop Luan op mijn schoot en zo hebben we het programma van de morgen door genomen. Na een dikke knuf vertrok ik weer en om 12.00 uur holde er een blije Luan uit school in mijn armen. Gaan we oma soep eten oma vroeg Luan en na mijn bevestiging holde hij voor mij uit om te kijken of Timo al bij de auto was. Gezellig pratend reden we naar huis , Luan vertelde dat hij een schoenendoos had versierd en Timo gaf soms wat commentaar of luisterde naar Luan. Er werd met smaak gegeten en wat een verrassing daar kwam opa thuis. Opa is 8 nachtjes met de boot weggeweest samen met zijn vrienden en dat was voor de broers wel erg lang. Timo reageerde heel blij want nu kon opa hem weer helpen met zijn huiswerk .En Luan straalde en zei 8 nachtjes is heeeeel veel opa.

Onderweg naar school hebben we de middag door genomen, Luan gaat uit school met papa naar het revalidatiecentrum en wordt door papa uit school gehaald. En Timo gaat met oma mee naar huis.
De middag op school was leuk geweest maar Luan was helaas in de klas uitgegleden gelukkig niets bezeerd.
Timo heeft uit school samen met opa aan zijn huiswerk gewerkt en wat kan hij daar van genieten zijn oppaatje haal voor hem alleen.
Om vijf uur kwam tante Christine en om half zes kwamen papa en Luan weer thuis. Luan mocht even relaxen met het kijken naar een filmpje van de brandweer. Oma had het eten al klaar en even later smulden we van de drumsticks met doperwtjes,rijst en pindasaus plus ijs met aardbeiensaus toe. ( Het is altijd genieten om te zien hoe beide jongens kunnen kluiven de botjes worden helemaal kaal gekloven) Na het eten snel naar huis
want wat was Luan moe van de lange drukke dag, toen hij in de auto zat zwaaide hij nog enthousiast met dat lieve kleine handje uit het raam en blij werden ze door ons uitgezwaaid tot we ze niet meer konden zien.
Moe maar voldaan sluit ik nu dit dagje af, een dagje met een gouden randje.

Tot de volgende keer lieve Timo en Luan slaap lekker knuf van opa en oma .

En ja daar reed mama dan om 21.00 uur op haar scooter met een grote knuffelhond tussen haar benen. Papa was hem vergeten mee te nemen en opgewonden belde jij mij hierover op toen je thuis was. Ik moest en zou die hond halen voor je was je mededeling aan mij. En ja daar kan je als mama dan niet om heen. Gelukkig kon mama de hond proppen in een tasje maar de kop van de hond stak er wel boven uit. Het was maar goed dat het al donker was, want het was vast wel een raar gezicht. Eenmaal thuis snel de knuffel boven gebracht terwijl jij heerlijk in dromenland lag. Dromend van de dag van morgen.

• 24 September 2013 - 22:02

Maja:

Wat zul je morgen blij verrast zijn dat de grote hond weer thuis is. En ik had mama wel willen zien rijden.
    x Maja

• 24 September 2013 - 22:10

Igor, Marlou, MaJin En Jibin:

Weer een topdag voor de jongens en voor opa en oma.

Leuk dat oma zelf dit verslag heeft geschreven (op het laatste stukje na ;-) ).

Lieve groetjes,
    Marlou