Circusdag - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Circusdag - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Circusdag

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 September 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Vandaag was het feest op school. Alles stond in het teken van het afscheid van de directeur van school en speciaal daarvoor was vandaag Circus Kristal op school. De gehele dag hebben jullie allerlei kunstjes geleerd, heb je jezelf mogen schminken, zijn er bellen geblazen en nog veel meer. Kortom een dag vol met plezier en zoals je vanavond zelf zei: “het was superrrrrr gaaf, mama!” Om 15.15 uur mochten alle kindjes aan de papa’s en mama’s laten zien wat ze geleerd hadden en vol trots liet jij ons jouw kunstjes zien en Timo de zijne. Je grote broer hielp jou daar heel lief bij en o o o wat waren wij weer trots op jullie twee. Twee van die kanjers die samen hun truckjes laten zien. Tegen de klok van vieren zijn jullie samen met papa naar huis gegaan. Mama moest nog even werken.

Thuis heb je lekker op de bank filmpjes gekeken. Want wat was jij moe zeg van alles wat je gedaan hebt vandaag op school. Na het eten heeft papa je naar boven gebracht en mocht je nog 1 filmpje in bed kijken tot mama kwam. Samen hebben we na het filmpje de dag nog even doorgenomen en vertelde jij mij op jouw manier wat je allemaal beleefd had vandaag. En wat kan je dat al goed. Met je handjes liet je zien hoe groot de bellen, je vertelde over het schminken, de schoenendoos, etc. etc. Wel vertelde je dat je geen clown gezien had en dat je dat maar raar vond. Tevens benoemde je erbij dat de juf een grapje gemaakt had over de clown. Zo bijzonder mooi hoe jij bepaalde situaties altijd weer oplost.

Na alle avondrituelen wilde je nog even lekker knuffelen met mama en daar hebben we natuurlijk uitgebreid de tijd voor genomen, maar ja op een gegeven moment was het toch echt klaar met knuffelen en was het tijd om te slapen. Je ging lekker liggen en beloofde aan het eind nog even dat je vandaag zou uitslapen. Ik hoop dat je morgenochtend bedoelt, maar dat zien we morgen wel weer………..

Knuffels

Een echte knuffel is zo fijn,
het zegt heel veel.
Een echte knuffel is zo fijn,
omdat ik die met jou deel.

Een knuffel is pas een knuffel
als de ander het net zo doet.
Een knuffel is pas een knuffel
als hij met liefde is gevoed.

Knuffels die ik deel met jou,
een knuffel omdat ik je graag mag,
een knuffel omdat ik van je hou,
een knuffel voor je lach!

• 26 September 2013 - 20:28

Vermist:

Wat heb jij heerlijk genoten vandaag Luan.
    Geniet heerlijk na in je dromen en vanuit huize Vermist ook nog een dikke knuffel.

• 26 September 2013 - 20:36

Marjon:

Wat een topdag hebben de mannen achter de rug. Nou, ik snap best dat papa en mama dan super trots zijn op jullie.
    Morgen een relax-dag Luan, ook niet verkeerd en dan alweer op weg naar de camping.

Liefs Marjon