Verkouden - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Verkouden - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Verkouden

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 September 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Vanochtend werd je net wakker toen papa en Timo de deur uitgingen. Je was nog net op tijd voor een knuffel en kus van beide. Nadat we ze uitgezwaaid hadden, ben je op de bank gekropen en heb je brandweerman Sam gekeken. Je had een vervelende hoest en op een gegeven moment was je dat zat denk ik, want je begon te huilen. Het was overduidelijk dat jij je niet lekker voelde. Nadat ik je getroost had, heb ik je temp op genomen en bleek je koorts te hebben.

Je nam gewillig een pilletje in en nestelde je zelf weer op de bank. Je bent er nog 1x afgekomen om even te spelen, maar al snel kroop je weer terug. En ach ik begreep het wel na zo'n pittige circusdag en met zo'n nare verkoudheid.

Aan het eind van de ochtend wilde je wel in bad en daar heb je je lange tijd vermaakt. Beneden mocht je nog even spelen en na een boterham ben je lekker gaan slapen. Je viel snel in slaap en sliep ruim 1,5 uur. Met moeite werd je wakker, maar toen je hoorde dat we Timo gingen halen en naar de camping gingen, lukte het al wat beter. Het was nog overduidelijk dat je nog niet helemaal lekker was. Gelukkig had je geen koorts meer.

In de auto hebben jullie lekker een filmpje gekeken. En eenmaal op de camping gingen jij en je grote broer direct met de skelters spelen. Heerlijk zoals jullie dan lekker je eigen weg gaan. Toen Timo ging voeren, ging jij lekker fietsen. Na een tijdje kwam je vrolijk terug met de boer. Jij mocht vandaag sturen op de trekker en Timo niet. Timo mocht morgen. Samen met de boer ging je tanken. Tot aan de drukke weg heb je mogen sturen en het laatste stukje op de terugweg. Wat een grote glimlach had jij op je gezicht!! Heerlijk! Ondertussen ging papa patatjes halen en zo zaten we veel te laat, maar bij een heerlijk vuurtje lekker te eten. Na het eten hebben de mannen nog even gespeeld in de voortent maar al snel was het de hoogste tijd om lekker te aan slapen.

• 28 September 2013 - 11:48

Marjon:

Geniet van jullie weekendje.

Liefs Marjon

• 28 September 2013 - 16:57

Vermist:

Geniet van het najaarszonnetje. Nog even wat vitamines op doen.
    X de vermisten