Een dagje vrij - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Een dagje vrij - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Een dagje vrij

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 November 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Om 07.4 uur moest pappa je wakker maken. Je was vrij van school omdat de juffen een studiedag hadden. Je ging onder de douche en kleedde je snel aan. Timo ging wel naar school en wij gingen hem naar school brengen.

Thuis at je lekker je pap op en keek je naar een aantal afleveringen van het Sinterklaas journaal. Later deed je nog een spel op de ipad. Daarna ging je lekker spelen met je speelgoed van playmobile wat voor de verandering weer naar beneden kwam. Voordat we Timo weer van school gingen halen deden we eerst boodschappen. Na de boodschappen gingen we bij mama langs om daar een hele grote doos te halen. Mama kreeg van jou een dikke knuffel en een heleboel zoentjes en daarna gingen jullie op pad naar school.

Op school brachten we de doos binnen en wachtte we op Timo. We lunchte lekker met elkaar en jullie hadden grote lol al zaten jullie ook elkaar af en toe te plagen en moest papa soms ook even in grijpen. Wat dat betreft was het vandaag een echte broeder liefde-plaag dag.

Na het eten wilde je niet gaan slapen maar toen pappa maar bleef zeggen dat je wel moest slapen bedacht je dat je nog wel een verhaaltje wilde. En ja 1 verhaaltje werden er drie. Drie verhaaltjes over Dikkie Dik en Sinterklaas. Al snel viel je in slaap en werd je 1,5 uur later weer wakker.

Je ging nog even op de ipad en toen speelde je nog lekker met de playmobile. Timo had een speelkameraad en samen gingen zij zelf op de fiets naar de voetbaltraining. Ja, ja die Timo wordt al een hele grote vent! Je keek nu live naar Sinterklaasjournaal en toen die was afgelopen kwam mama thuis. Je had het zo druk met het Sinterklaasjournaal dat je niet eens door had dat ze er was. Na het Sinterklaasjournaal kreeg je mama een dikke knuffel en konden we gaan eten. Na het eten keek je nog 1 filmpje en ging je naar bed. Kortom een heerlijk papa dagje. Slaap lekker mijn zoon.

Papa

• 27 November 2013 - 21:14

Vermist:

Papa dag. Vader en zonen dag.
    Broederliefde plaag dag.
    Kortom: vandaag een woensdag sloffies mannen dag.

Welterusten mannen.
    Liefs uit huize vermist.

Ps. Slaap lekker vrouw des huize