Tot ziens China! - Reisverslag uit Peking, China van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Tot ziens China! - Reisverslag uit Peking, China van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Tot ziens China!

31 Oktober 2012 | China, Peking

Nog snel even een laatste berichtje vanuit China. Om half 6 vanochtend riep Luan mama en is hij bij ons in bed na 20 minuten woelen verder gaan slapen. Nadat Lo, Timo en ik allemaal gedoucht hadden, hebben we hem wakker gemaakt en aangekleed. Sommige dingen die van Luan zijn gingen uit de koffer en er weer in. Met google translate hebben we hem proberen duidelijk te maken dat we gaan vliegen naar huis en dan ook opa en oma gaan zien. Daarna op de IPAD ons huis laten zien. Ben benieuwd hoe hij straks in Nederland gaat reageren.
Na ons laatste ontbijt hebben we de laatste spullen in de koffers gedaan en is het wachten nu op de belboy die onze koffers komt halen. Dan beneden uitchecken en dan is het afscheid nemen van China toch echt begonnen. Met de bus worden we gebracht naar het vliegveld en als het goed is helpt Rose ons nog even met inchecken en dan is het wachten tot we het vliegtuig in kunnen. Om 13.20 uur gaan we de lucht in. Ik ben zo benieuwd hoe het vliegen gaat met zoveel kindjes aan bord. Jullie ook, lees morgen (donderdag Nederlandse tijd!)dan verder want dan zal ik het jullie zeker gaan vertellen.

Liefs nu echt voor het laatst vanuit Beijing van ons alle (klavertje) vier!

• 31 Oktober 2012 - 07:02

Hoi, hoi,

Als het goed is zitten jullie nu in de lucht. Oei, oei, wat zal het dubbel zijn om afscheid te moeten nemen van dit prachtige geboorteland van Luan. Prachtige, indrukwekkende, emotionele, lachwekkende momenten hebben jullie hier gedeeld met elkaar. Jullie gaan een prachtige toekomst tegemoet met z'n viertjes in jullie geboorteland Nederland. Ga genieten van het weerzien met jullie familie en vrienden. Ben benieuwd hoe Luan op dit alles zal reageren en of hij de opa's en oma's zal herkennen. Vanavond heerlijk slapen in jullie eigen bed ( als slapen gaat lukken na alle Hollandse indrukken ) Het idee dat je Luan lekker in zijn eigen bedje kan stoppen, dat moet een geweldig gevoel geven.

Liefs van Marjon

• 31 Oktober 2012 - 10:32

Maja:

Tot straks x Maja

• 31 Oktober 2012 - 13:25

Marielle Schaap:

Moet nodig even bijlezen...

Welkom thuis!!!
    Ben erg benieuwd hoe Luan reageert op zijn nieuwe omgeving :)
    Nu kan het echte wennen gaan beginnen. En eindelijk kan Luan iedereen ontmoeten, of eigenlijk andersom...kan iedereen Luan gaan ontmoeten. Wat zal dat vreemd voor hem zijn. Wat zullen jullie trots zijn :) Geniet!!!

Liefs

• 31 Oktober 2012 - 13:31

Eddy En Gerrie Slofstra:

Wij stappen straks in de auto natuurlijk veel te vroeg.Maar de gedachten dat we in de file komen stil te staan geeft stress.Wat zijn wij blij, we verlangen naar jou Timo en Danielle,Lodewijk en onze Luan.
    Met Christine afgesproken dat we elkaar bellen als we op Schiphol zijn.Het is heerlijk dat Christine er ook bij is.Ze heeft ook voor een prachtig welkom gezorgd ontzettend leuk en lief van haar.
    Nu maar wachten,wachten en nog eens wachten.

Liefs en tot gauw Pa en Ma Slofstra.

• 31 Oktober 2012 - 13:39

Marcel:

ha fam. slofstra,

Welkom thuis.....

jammer dat Luan als eerste 020 ziet maar goed daar praat ik hem wel over bij...

hoop jullie snel te spreken

Gr. Marcel.

• 31 Oktober 2012 - 15:08

Marco, Majella, Maud & Britt:

Hoi Daniëlle, Lodewijk, Timo en Luan,

Welkom thuis!! Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad. Nu nog een paar uurtjes voor jullie vliegen en voor de familie en vrienden een hoop spanning om jullie weer in jullie armen te mogen sluiten.
    Vanmorgen weer (net als bij vele andere verslagen) even een kippevel moment bij het lezen van jullie verslag. Het zal voor Luan nog moeilijk te beseffen zijn wat het allemaal inhoudt. Maar vooral jullie nabijheid en liefde zal hem goed doen. En dan straks allemaal nieuwe mensen ontmoeten. Wat zal het een emotionele aankomst en verwelkoming zijn. Heel veel geluk en gezondheid met elkaar gewenst en voor veel van elkaar genieten!!

Groet Marco, Majella, Maud en Britt

• 31 Oktober 2012 - 17:30

Petra B:

Welkom thuis allemaal

Jullie zullen nu wel op de Nederlandse bodem zijn, ik ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is.
    Het afscheid van China zal een dubbel gevoel gegeven hebben, maar de gedachten naar huis zal ook best fijn zijn geweest. Nu kan het echte leven gaan beginnen,zal voor ieder van jullie soms best moelijk zijn maar met elkaar komen jullie er wel.
    Hadden jullie genoeg aan die koffer vol met zakdoekjes???? Wat zal het een warm en emotioneel welkom zijn geweest. Ik ga zeker nog regelmatig de site bezoeken hoor, weet niet of ik dan nog een reactie achter laat, dat zien we dan wel weer.
    Ik wens jullie nogmaals een goed en gelukkig gezinsleven vol met liefde en respect voor elkaar.

Liefs Petra B

• 31 Oktober 2012 - 17:57

Riemer:

Welkom home in nederland warneer kom je weer op school doe ruben was er op schiphol was de reis leuk of niet tot de volgende keer op school riemer

• 31 Oktober 2012 - 18:25

Marjan Van Der Niet:

Welkom thuis familie Slofstra! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat het een fijn weerzien was op Schiphol!

• 31 Oktober 2012 - 22:22

Titia:

Een fijne terug vlucht toegewenst en voor straks,Welkom thuis en nu ook nog maar verder gaan met genieten van alle mooie en bijzondere momenten die op jullie pad komen hier in Nederland.
    Heb met veel plezier jullie verslagen gelezen.
    Liefs Tiets

• 31 Oktober 2012 - 23:48

Kees De Mol:

Ben op het laste moment aan het bijlezen, mooie verhalen. Goede vlucht en tot in nederland.

• 01 November 2012 - 11:23

Es P:

Hoi hoi,

wat een mooi reis verslag, de foto's spreken voor zichzelf :)
    wat moet het heerlijk zijn om zo met compleet gezin thuis te komen,
    veel plezier de komende weken met elkaar,
    liefs Es

• 01 November 2012 - 17:05

Corrie Kingma:

Welkom thuis!
    Ik reed net langs jullie huis en zag de Chinese vlag hangen, met balonnen.
    Ik wens jullie heel veel geluk met z'n vieren.

Lieve groet,
    Corrie

• 01 November 2012 - 17:08

Corrie Kingma:

Ballonnen dus...

• 01 November 2012 - 18:26

Willem En Elly Van Beelen:

Welkom thuis en gefeliciteerd met jullie prachtige zoons. We hebben met plezier en ook met bewondering voor jullie moed het proces gevolgd om een prachtig kind te ontvangen.
    Heel veel geluk in de toekomst en ....we volgen jullie