Feestje vieren. - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Feestje vieren. - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Feestje vieren.

Blijf op de hoogte en volg Familie

23 Juni 2013 | Nederland, Stroe

Vannacht hebben jullie heerlijk geslapen in je nieuwe slaapkamer. Rond de klok van achten waren jullie wakker en konden wij genieten van jullie gezellige geklets! Heerlijk wakker worden zo! Er werd weer veel gegiebeld en jouw mondje stond niet stil!

Rond half 9 kwamen jullie gezellig de caravan in en na even wat geknuffel en gezoen op bed, gingen jullie al snel lekker spelen. Na het ontbijt zette het spelen zich voort en pas nadat mama gedoucht en aangekleed was, wilde jij je ook aankleden. Het weer was heel wisselend dus van echt buiten spelen kwam het niet. Maar dat maakte niks uit want in de voortent was nu genoeg ruimte om te spelen!

Rond de klok van enen ben je na een lunch lekker gaan slapen. Na 1,5 uur werd je wakker en ben je in de voortent gaan spelen. Al snel was het tijd voor het feestje van iemand van de camping. Gezellig hoor en jij en je grote broer hadden er zin in. Jullie vermaakte je prima met eten en drinken en later met het uitzoeken van de stiften uit de kleurdoos. Wat een schatten zijn jullie toch,

Tot slot van het feestje gingen we ook nog bq'en; dat was genieten!! Je at lekker mee en genoot van het lekkere eten. Nadat alles op was, ben je samen met de boer en Timo de kalfjes eten gaan geven. Natuurlijk kwamen papa en mama ook nog even kijken en wat een pret had je weer. En wat hielp je goed mee!!! Volgende week maar weer eens filmen en foto's maken.

Na het voeren heb je nog lekker ijs en vruchtjes gegeten. Je grote broer hielp jou daar goed mee zodat papa en mama alvast de tassen in konden pakken. Daarna was het toch echt tijd om gedag te zeggen, pyjama aan te doen en naar huis te gaan. Altijd weer een lastig moment om gedag te zeggen, maar met nog vijf nachtjes in het vooruitzicht komt dat zeker goed!! We gaan gewoon weer aftellen en voordat we het weten is het zover............ Dan gaan we weer naar de camping!!

• 24 Juni 2013 - 07:11

Marjon:

Wat een heeeeeeeerlijk weekendje hebben jullie weer achter de rug. Lekker bij gekomen en bijgetankt om er in de week die voor jullie ligt weer flink tegen aan te gaan.

Liefs Marjon

• 24 Juni 2013 - 07:56

Vermist:

Een gezellig,ontspannen doe weekendje in Stroe hebben jullie weer achter de rug. Heerlijk zo'n stekkie om bij te komen van de volle werkdagen.

Liefs uit Huize Vermist x