pappa dag - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu pappa dag - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

pappa dag

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Juni 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Vannacht heb je prima geslapen. We hebben je trouw om de 2 uur wakker gemaakt. Je herkende ons en je knuffel konijn. Je sliep zo weer verder. Ik sliep ook wel zo maar Daan had wat meer moeite.

Toen je wakker werd wilde je al snel naar beneden. Je vroeg om een rijstewafel en die kreeg je ook. Vandaag ging je niet naar school. Je zou vandaag met de klas naar de speeltuin gaan. Dit leek ons geen goed idee. Pappa bleef thuis dat was ook wel super!

We hebben eerst Timo naar school gebracht daarna zijn we boodschappen gaan doen. Tijdens het boodschappen en ook spontaan in momenten de rest van de dag zong je uit volle borst allerlei liedjes die je op school had geleerd. Dank u voor deze nieuwe morgen was wel het lievelingslied. Heel hard zong je het gedeelte voor alle zieken mensen Heer……. Het was tekenend.

Toen we thuis kwamen probeerde pappa te werken achter de computer en jij ging spelen op de Ipad. Na een half uur wilde je wat anders gaan doen. Je koos spelen met de trein. Pappa heeft de baan snel in elkaar gezet en de trein reed. Dit had je snel gezien en ging verder met denken wat je nu zou gaan doen. Al snel moesten we naar boven opzoek naar afstand bestuurbare auto`s van Timo. Dit vond pappa geen goed idee. Wel mocht je spelen met de afstand bestuurbare tractor. Na 10 minuten werd deze weer geparkeerd. omdat Pappa nog wat wilde werken hebben we de tv aangezet. Na drie kwartier werd het tijd om naar de Praxis in Noordwijk te gaan. We waren erg nieuwsgierig wat voor mooie winkel dat is. Dicht bij huis en werk. Wordt vast de winkel waar we vaak zullen komen. We kochten daar rookmelders en een afstand bedienbare deurbel. De deurbel voor in jullie vakantiehuisje. Als jullie pappa en mamma willen waarschuwen dan druk je op deurbel. De rookmelders 1 voor in de caravan en 1 voor in jullie huisje. Veiligheid voor alles en voor pappa en mamma een goed gevoel en slaaprust. Want die babyfoon kraakt wel heel erg vaak. En als het regent dan worden we dol van het getik in het huisje en het getik van de druppels op de caravan.

Na de Praxis zijn we Timo gaan halen. Hij kwam met het bericht dat hij vanmiddag ging spelen. Dus snel naar huis en eten zodat we Timo konden wegbrengen. De lunch was een groot feest! Oma had haar soep achtergelaten en die hebben we tussen de middag lekker opgegeten. Jij doopte je plakjes worst in de soep. Je vond dit super en heeeeeerlijk.

Nadat we Timo hadden weggebracht gingen we de bank klaar maken om te gaan slapen. Mamma kwam thuis en nadat pappa een boekje twee keer had voorgelezen aan jou en je konijn ging je heerlijk slapen. Pappa ging nu naar zijn werk en mamma kwam thuis werken. Een collega van mamma kwam ook en het huis en zo werd al het werk toch weer gedaan. Je vond het af en toe wellastig dat mamma niet alle tijd voor je had. Maar je verzon wel weer wat en zo heb je toch heerlijk gespeeld.

Pappa kwam rond 17.40 uur met Timo thuis. Het eten werd snel klaargemaakt. Je ad je bord prima leeg ook ging de pap er lekker in. Nadat je nog even gespeeld hebt met de ballon ging je naar boven om te gaan slapen. Je vroeg of je in het bedje naast het bed van pappa en mamma mocht slapen. We vonden dit goed. Morgen weer in je eigen bed na een bedenkelijke blik zij je volmondig ja.

De bult op je hoofd is nog wel te zien maar een stuk minder. Vandaag gaf je 1 keer aan dat je een zere hoofd had. Verder was je vrolijk en bijdehand en vol energie. Morgen ga je de ochtend naar school. De middag ga je voor twee observaties naar het Rijnland.

• 26 Juni 2013 - 21:45

Marjon:

Fijn om te lezen dat het weer een stuk beter met je gaat Luan. Morgen een intensief dagje; toi, toi, toi!

Liefs Marjon

• 27 Juni 2013 - 08:41

Maja:

Goedemorgen.
    Gelukkig een goed dagje achter de rug gisteren. Ook toen we gisteravond, snel even langs kwamen een vrolijk Luan. Gelukkig maar.
    Liefs Bert en Maja x