Relaxed dagje - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Relaxed dagje - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Relaxed dagje

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Juni 2013 | Nederland, Stroe

Vandaag hebben we het rustig aangedaan met in ons achterhoofd wel dat we nog boodschappen moesten doe en spullen naar de Voedselbank moest brengen. De dag startte ook heerlijk relaxed. Je wilde spelen met de knutselbak en in korte tijd zat jij, na je ontbijt, heerlijk op de grond te spelen met de inhoud van de bak om je heen gestald. Het puntje van je tong stak naar buiten en zo af en toe kwam een druppel kwijl mee. Wat genot jij en ik van jou!

Het was jammer at we na een uurtje naar boven gingen om te douchen. Tijdens het afdrogen viel je helaas op je billen tegen de weegschaal aan en in korte tijd was je boos en verdrietig tegelijk. Je emoties van een pittig weekje kwam er allemaal uit. Na een half uurtje was je bedaard en konden we de draad weer verder oppakken. Terwijl mama ging douchen vermaakte jij je op je kamer. En ja ook hier had je in kort tijd van alles om je heen verzameld. Maar het was heerlijk om te zien hoe je samen met Winnie the Pooh een fantasiespel aan het spelen was.

Helaas was er geen tijd meer om de spullen naar de voedselbank te brengen en boodschappen te doen. Achteraf maar goed ook want papa had al boodschappen gedaan!! Op,het werk bij papa hebben we wat gedronken en gegeten en toen hebben we het karretje opgehaald. Thuis hielp,jij mama goed om het karretje op zijn plek te zetten.

Na een plasstop ben je lekker gaan slapen en na ruim 1,5 uur werd je weer wakker. Precies op tijd om nog te helpen met Binkie in zijn reiskoffer te doen. Op het schoolplein kwam je je juf tegen en zij kreeg van jou een hele dikke knuf. Bijzonder mooi om te zien hoe je naar haar toe rende! Blij was je ook dat Timo er was. Samen kozen jullie een filmpje uit voor onderweg en beide met een koptelefoon op zaten jullie op de achterbank heerlijk te kijken.

We hadden vandaag een tussenstop bij Ikea Amersfoort. Daar was het namelijk Plundria en er was een stapelbed flink afgeprijsd. Deze hebben we gekocht met matrassen en nog wat andere zaken. We hebben heerlijk gratis gegeten in het restaurant want als je boven de €50 euro kocht kreeg je het bedrag van het eten terug. Nou aan de vele mensen in het restaurant was dat te zien, maar we hadden snel een plekkie hoor. We genoten van het eten en ongeveer twee later dan normaal kwamen we aan op de camping. De mannen hielpen goed met uitpakken maar al vrij snel daarna was het tijd om te slapen.

Papa had voor jullie beide een bel waarop je kan drukken als er iets is. Ik legde je dat uit en je lijkt het te begrijpen. Voor de zekerheid zetten we ook de babyfoon 3g aan (Timo's ipod en onze ipad zijn dan verbonden met elkaar en werkt dan als een babyfoon via hotspot of wifi.

Blij was je dat Timo ook al vrij snel daarna kwam slapen. Het duurde niet lang voordat jullie in dromenland lagen en de vele regen die even later viel, hebben jullie niet gehoord.

• 29 Juni 2013 - 20:49

Gerrie Slofstra:

O wat is het heerlijk om te lezen dat het met jou Luan weer goed gaat.Opa en Oma waren erg geschrokken toen ze hoorden dat jij zo was gevallen en we waren niet eens thuis om te kunnen helpen.
    Wat geweldig fijn dat jullie een nieuw stapelbed hebben in jullie kamertje.Met ook nog een echtte bel om papa en mama wakker te bellen als dit nodig is. Opa en Oma willen heel graag het kamertje eens zien ,dat moeten we gauw eens afspreken met papa en mama.
    Hoe is het met de kalfjes zijn ze al groter gegroeid? Hebben jullie de kalfjes nog gevoerd ?
    Heel veel plezier en de groetjes aan de boer en boerin.
    Tot dinsdag we hebben er heel veel zin in ,dikke knuf Opa en Oma .

• 29 Juni 2013 - 21:29

Igor, Marlou, MaJin En Jibin:

Wat een heerlijke berichten weer vanaf de camping en wat een lieve reactie van opa en oma.
    Ook wij zijn erg benieuwd naar jullie nieuwe kamer.

Geniet nog van een heerlijke zondag.

Lieve groetjes van Marlou

• 30 Juni 2013 - 09:20

Vermist:

Goedemorgen en na een relaxed dagje [vrijdag]. een klus, relaxed dagje gisteren, vandaag alweer zondag. Wat gaan de weekenden snel voorbij, maar geniet nog van deze dag.
    Liefs uit huize Vermist x