Effe in de relaxed stand - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Effe in de relaxed stand - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Effe in de relaxed stand

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Juli 2013 | Nederland, Stroe

En wat had jij dat nodig na je dagje van gisteren. Je sliep lekker uit tot half 9 en daarna hebben we beneden ontbeten. Je keek heerlijk t.v. en moest erg lang om Piet Piraat en kabouter Plop. Toen je klaar was, zijn we gaan omkleden boven en heb je lekker op je kamertje gespeeld terwijl ik aan douchen was.

Nadat we klaar waren, zijn we naar school gereden en hebben daar de spullen die over waren van de Fancy Fair ingeladen. Deze spullen hebben we vervolgens gebracht naar de voedselbank in Katwijk. Wat waren zij er blij mee! Daarna hebben we mama haar schoenen weggebracht naar de schoenmaker. Je keek je ogen uit en vroeg de oren van mijn hoofd. Je wilde alles wel hebben maar ook vooral weten!! Wat wil je alle info toch graag tot je nemen!!!

Bij de bakker koos je een lekker broodje uit; ham-kaas-hawaii croissant. Thuis at je deze heerlijk op en daarna was het de hoogste tijd om te gaan slapen. Het duurde even voordat je sliep want je had het druk met de spon die de gordijnen in klom. Maar nadat mama deze eindelijk had gevangen, ja knap hé!, viel je in een diepe lange slaap. Rond kwart voor 3 werd je wakker en voordat je echt wakker was, zaten we al lang en breed in de auto op weg naar Timo. Met papa koos je de film voor onderweg uit en toen Timo eenmaal in de auto zat, werd zijn arm bijna uit zijn kom getrokken voor een dikke knuffel. Wat een broederliefde!!!

Onderweg heb ik jullie amper gehoord, behalve toen we er bijna waren. Er klonk gejuich en het "we zijn er bijna" werd uit luide borst, met de nadruk op luid, gezongen. Op de camping gingen jullie al snel richting speeltuin om te spelen met het kleinkind van de buurvrouw. Even later kwam je terug en ben je in jullie slaapkamer gaan spelen met de Knexx. Daarna besloot je mee te gaan met patT halen met papa. Hieperdepiep kwam je terug, je mondje stond niet snel en je stuiterde nog net niet heen en weer als een stuiterballetje. De mannen genoten van het eten en gingen daarna nog even lekker spelen.

Uiteindelijk was het de hoogste tijd en o wat vond je het lastig om alleen te gaan slapen. Met een verhaaltje op de achtergrond gong je het toch proberen en uiteindelijk viel je toen in een diepe slaap!

• 06 Juli 2013 - 13:19

Vermist:

Wat kan een dagje relaxed stand toch goed doen. En dit kunnen jullie voor vandaag en morgen vervolgen. Gezellige en zonnige dagen.
    Liefs uit Huize Vermist x