Dweilorkesten en een zwembad - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Dweilorkesten en een zwembad - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Dweilorkesten en een zwembad

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Juli 2013 | Nederland, Stroe

Zo wat hadden jullie lekker geslapen en keurig aan de tijd gehouden!! Iets voor negenen klonken twee verschillende bellen bij ons door de caravan of zoals jij zegt; "mama's slaapkamer!"
Timo vertelde dat jullie rond half 9 wakker waren en tot de bellen hadden gespeeld met de duplo.
Heel goed van jullie!

Na een heerlijk ontbijt in de zon, zijn de mannen zich gaan aankleden en lekker buiten gaan spelen. Nadat we allemaal klaar waren, zijn we met z'n allen naar Voorthuizen gereden. Ik had jouw verteld dat we naar de muziek gingen kijken en jij had besloten jouw tamboerijn mee te nemen.

We deden eerst boodschappen bij de Aldi en ik moet je zeggen het was best gezellig om daar een keer met z'n allen te zijn. Elke week alleen boodschappen doen is op een gegeven moment best saai! Na de boodschappen zijn we doorgelopen en hebben we gekeken bij de dweilorkesten. Jij rammelde mee op de maat met je tamboerijn! Wat een gezellige boel en wat een heerlijk weer. Het voelde als een heerlijke vakantie!! Al die vrolijke mensen, die gezellige muziek en die heerlijke zon!!

Na de Dweilorkesten en boodschappen zijn we terug gereden naar de camping. Het was eigenlijk te laat om nog te gaan slapen voor jou en we besloten het een dagje over te slaan. De boer had in de ochtend al gezegd dat jullie mochten zwemmen dus na wat gegeten en gedronken te hebben, gingen jullie zwembroeken aan.

In het zwembad hebben jullie je ruim twee uur vermaakt. Het water was heerlijk en jullie hadden samen en alleen dikke pret!! Wat boffen jullie toch en papa en mama ook dat jullie zomaar gebruik mogen en kunnen maken van het zwembad!! Na het zwemmen hebben jullie heerlijk buiten gespeeld wederom weer met en zonder elkaar.

Al snel was het toen tijd om de kalfjes te voeren en beide mannen werkte heel hard. Bij Timo stonden de zweetdruppels op zijn voorhoofd. En dat begrijp ik wel hoor want het is heel hard werken voor ze en zwaar!! Ook jij had het druk met het wakker maken van de kalfjes. Ik begreep niet dat sommige toch nog gewoon bleven liggen! Wat een herrie maakte jij!

Veel ste laat gingen we uiteindelijk uiteten; natuurlijk bq'en! Maar wat was het lekker en gezellig. Na het eten ben je samen met mama en even later Timo gaan douchen! E daarna, na een uitgebreide bodylotion sessie, ben je heerlijk met een verhaaltje op de achtergrond gaan slapen.

Dit soort dagen doet mij altijd beseffen dat wij enorm boffen met jullie!

Twee van die kanjers van zonen die zich in de ochtend keurig aan de afspraak houden,
twee van die kanjers die zich heerlijk samen vermaken
Twee van die kanjers die heerlijk alleen kunnen spelen,
twee van die kanjers die dol op het kamperen zijn,
twee van die kanjers die genieten van het leven,
twee van die kanjers die onafscheidelijk zijn,
Twee van die kanjers die helemaal weg zijn van elkaar,
Twee van die kanjers die elkaar goed kunnen helpen,
twee van die kanjers waarvan wij heel veel houden.

• 08 Juli 2013 - 07:37

Maja:

Twee kanjers, waar jullie trots op mogen zijn !!!
    Liefs Maja

• 09 Juli 2013 - 09:35

Beulah:

Wat een rijkdom he, twee van die kanjers!

XX Beulah