Net alsof het vakantie is - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Net alsof het vakantie is - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Net alsof het vakantie is

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Juli 2013 | Nederland, Stroe

Wat was het genieten vandaag!! Het voelde alsof het vakantie was!! Heerlijk ontbijten buiten, lekker genieten van de zon, de warmte en heerlijk doen waar je zin in hebt!!

De mannen lieten zich keurig iets voor negenen horen door hun bellen! Na effe geknuffeld te hebben ging Timo de boer helpen en knuffelde Luan nog even door in bed bij mij. Daarna zijn we eruit gegaan en ging hij lekker puzzelen in de voortent terwijl ik genoot van de eerste zonnestralen. Na het ontbijt gingen de mannen lekker spelen en al snel was het middag en tijd om iets te drinken en te eten. Daarna ben je lekker gaan slapen in Timo's bedje. Het duurde wel even voordat je sliep en uiteindelijk sliep je een klein uurtje.

Uit bed weer lekker buiten gespeeld met waterbalonnen, zwembadje, waterpistolen en de olifant waarbij uit zijn slurf water spuit. Kortom vooral met water in de weer geweest en als afsluiter van deze heerlijke dag riep de boer dat jullie mochten zwemmen in het zwembad.

Nou dit lieten jullie je geen twee keer zeggen! En wat hebben jullie genoten in dat water en wat een lol hebben jullie gehad met elkaar!! Regelmatig hadden jullie beide de slappe lach! En ja dan kun je alleen maar genieten, genieten en nog eens genieten van dat prachtige stel in het water.
Met moeite kreeg ik jullie uiteindelijk er uit, maar ja toen ging de boer voeren. Dus dat werd snel omkleden en de boer helpen. Daarna gedag zeggen en spaghetti eten. Bij beide ging dit er goed in en uiteindelijk met hulp van alle mannen zaten we een half uurtje later dan normaal in de auto. We kunnen weer terug kijken op een heerlijk weekend waarin we echt weer op en top genoten hebben met elkaar!! Heerlijk we kunnen er weer tegen aan, kom maar op maandag dan tellen we snel weer de dagen af naar vrijdag!!!!!

• 07 Juli 2013 - 22:09

Marjon:

Ook hier hebben we mogen proeven en genieten van een heerlijk vakantiesfeertje. Alleen zaten wij niet op een camping, maar op het strand. Een weekendje mooi weer en heerlijk buiten kunnen zijn geeft je inderdaad weer bergen energie. Voor ons geldt dan ook: op naar de volgende stranddag.
    Veel succes en plezier weer op het werk en op school.

Liefs Marjon

• 08 Juli 2013 - 07:43

Vermsit:

Pluk de dag met een lach....
    En geniet na van het vakantie gevoel.
    Liefs de Vermisten x