Heerlijk het is weekend!!! - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Heerlijk het is weekend!!! - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Heerlijk het is weekend!!!

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 Juli 2013 | Nederland, Stroe

Vanochtend heb heb uitgeslapen tot kwart voor 9! Lekker hoor, mama kon nu ook zo lang blijven liggen. We zijn eerst rustig gaan ontbijten en echt met de nadruk op rustig. Na deze relaxte start van de dag zijn we gaan douchen en daarna boodschappen gaan doen. Bij de bakker heb je een lekker broodje uitgezocht en al zittend in de wagen at je deze op terwijl mama door de winkels heen scheurde. Ja scheurde want door de zeer relaxte start gingen de wijzers van de klok wel heeeeel erg snel! Maar enigszins op tijd waren we toch weer thuis voor jouw middagdutje. Echter dat wilde niet lukken. Je lag continue te woelen en uiteindelijk besloot ik je t.v. Te laten kijken. Lekker in de kussens met dekentje over je heen en je twee konijnen (knuffel konijnen hoor) op schoot, kwam je zo toch ook tot rust.

Al snel was het tijd om Timo te halen, maar papa had net brandalarm gehad dus mama ging Timo even alleen halen. Even vond je dat vreemd maar met de belofte dat we terug kwamen was het oké. Eenmaal weer terug, gaven de broeders elkaar een dikke knuffel alsof ze elkaar dagen niet gezien hadden. De broederliefde spatte er van af!! Mooi moment! Onderweg naar de camping werd er een filmpje gekeken en aten de mannen lekker chippies! Ze hadden het reuze naar hun zin.

Mmmm hadden we nu toch maar naar Frankrijk gegaan!? Die autoritten gaan namelijk best wel goed! Zullen we kijken of er nog plek is? Nee hoor er is geen moment dat deze vragen door mijn hoofd heen spoken. De keuze om lekker hier te blijven is een keuze waar ik nog steeds met de volle 100% achter staat en voor gaat. En zeker ook naar uitkijkt! Want wat gaat de tijd hart. Het volgende weekend dat we hier zitten, dan is onze vakantie hier begonnen!! Lekker drie weken genieten met elkaar en hopen maar dat het weer fantastisch is!

Toen we de camping opreden, zei jij al ; "boerin is er nie hé! is op vakantie hé!" en ja dat was zo de boer en boerin waren op vakantie. Bij het uitpakken hielpen beide mannen Goed mee. Het voeren sloegen ze over dus we besloten even ergens een patatje te eten. Net daarvoor wilde jij nog even spelen met de bal en je rende het pad uit. Achter de auto stond nog de aanhanger los waarbij de voorstang in het gras lag. Jij duikelde hierover heen en Timo riep hard en snel naar mij. Ik had het niet zien gebeuren, maar Timo vertelde dat je behoorlijk hard gevallen was. Ook de buurman en buurvrouw vertelde dat je een behoorlijke klap maakte en bijna over de kop vloog. Wat een tranen, wat een pijn en verdriet. Je knie was weer kapot en ook bij je voet was het rood. Wat een schrik weer!! Nadat je getroost was, wilde je getild worden en dat mama achterin de auto kwam zitten. De schrik zat er nog goed in en dat begrijp ik wel na zo'n duikeling!

In Kootwijk hebben we lekker een patatje gegeten. Even had je een lastig momentje toen mama je moest aanspreken omdat je wel heel hard liep te praten en gewoon door ging toen ik je al eerder had gevraagd zachtjes te doen. Maar ook dat ging voorbij. De mannen genoten van het eten en vooral de chicken wings waren favoriet bij ze . We bestelde dan ook nog een portie extra. Op de camping heb je nog even lekker gespeeld en gevoetbald met papa maar daarna was het de hoogste tijd om te gaan slapen. In eerste instantie leek dit goed te gaan, maar uiteindelijk vertelde je tegen papa dat je niet alleen wilde. We hebben je dan ook lekker op ons bed in laten slapen en toen Timo ging slapen in je eigen bedje gelegd. Je merkte er helemaal niks van en sliep heerlijk verder tot de volgende ochtend!

Groetjes van Lodewijk, Danielle, Timo en Luan Slofstra

• 13 Juli 2013 - 11:49

Pat, Bianca, Dion, Cas En Mats:

Hoi hoi,

Heerlijk weer even het weekend ontstressen en als gezin bij elkaar zijn!!
    Nog maar 1 weekje en dan kunnen jullie gaan genieten van de welverdiende vakantie.....wat een top vooruitzicht!

Geniet van het mooie weer en de gezelligheid met elkaar!

Lieve groetjes,
    Pat, Bianca, Dion, Cas en Mats

• 13 Juli 2013 - 17:06

Marjon:

Ook bij ons werd het weekend met luid gejuich begroet, heerlijk even bijkomen en genieten.
    Veel plezier met elkaar op de camping.

Liefs Marjon