Onze eerste fietstocht - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Onze eerste fietstocht - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Onze eerste fietstocht

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Juli 2013 | Nederland, Stroe

Rond de klok van vieren was je wakker vannacht. Je riep een aantal keren Timo en ik dacht nog het zal wek in je slaap zijn, maar je bleef maar roepen. Uiteindelijk is papa gaan kijken en trof je wakker aan. Je wilde niet meer verder slapen en dus hebben jij en papa van plekke geruild. Dicht tegen mij aan huilde je even uit en daarna probeerde je te slapen wat voor mijn gevoel uren duurde!! Je lag maar te woelen en dan had ik weer een handje in mijn gezicht en vervolgens weer twee voetjes tussen mijn benen. Maar ja uiteindelijk sliep je en kon mama gaan slapen was het niet dat de broodbakmachine zijn werk ging doen.

Het deeg werd zorgvuldig gekneed wat met de nodige herrie gepaard ging! Kijk de airco van de kalfjesstal zijn we gewend, maar die broodbakmachine niet. Meestal slaap ik diep rond dat tijdstip maar ja nu niet!!! Echt blij werd ik er niet van, maar uiteindelijk ben ik toch in slaap gevallen. Veel ste vroeg voor mijn gevoel was jij weer wakker!! Toen ik zei dat je nog maar even moest gaan slapen omdat het vroeg was, kreeg ik een boze blik van je! En ja toen ik mijn oog op de klok liet vallen, was dat wel terecht!! Het was al half 10 en jij had reeds het klokje rond geslapen!! En ja als je dan een mama heb die zegt ga nog maar even slapen dan begrijp ik wel dat je boos kijkt.

Eenmaal uit bed wilde je papa en Timo wakker maken maar dat mocht niet mij. Je besloot lekker te gaan spelen en niet veel later klonken er twee bellen door de caravan. Mijn twee oudste mannen waren wakker!!

Na een lekker ontbijt, met eigen gebakken brood, en alle andere ochtendrituelen besloten we een fietstochtje te gaan maken. Heerlijk 15 km gefietst door de bossen. Ons eerste tochtje hier op de Veluwe. In de bossen hebben de mannen een tak gezocht om een katapult ban te maken. Trots kwamen ze allebei met eentje terug!

Op de camping terug ging Timo gelijk aan de slag met zijn katapult. De tak werd helemaal kaal gemaakt met het zakmes en jij ging lekker spelen op het kleed met de duplo. Niet veel later gingen de mannen spelen met de bal. Toen hij in het badje kwam en jij de bal wilde pakken verloor jij je evenwicht en viel zijwaarts in het badje met een restje koud water. Het was een grappig gezicht alleen kon jij op dat moment er niet om lachen en begon je te huilen. Mama heeft je snel uitgekleed en in een handdoek gewikkeld en op schoot getroost. Later kon je er gelukkig wel om lachen. Nadat je tranen weg waren, wilde je in het badje spelen en heeft papa warm water erbij gedaan. Samen met jouw grote broer hield je een watergevecht. Wat een lol hadden jullie weer saampjes.

Helaas vloog de tijd vanmiddag om en was het al snel weer tijd om in te pakken en eten klaar te maken. Na het eten opruimen en daarna vertrokken we weer keurig op tijd richting huis. Nog vijf nachtjes en dan gaan we heeeeeeeel lang naar camping!!! Joepie!!!!

  • 14 Juli 2013 - 21:28

    Marjon:

    Wat een heeeeeeeeerlijk vooruitzicht; nog 5 nachtjes slapen en dan 3 weken naar de camping.
    Succes en veel plezier met jullie laatste weekje school en werk.

    Liefs Marjon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Welkom op onze website Op Reis Naar Jou! Op deze website kunnen jullie onze reis volgen naar onze zoon Luan in China en hoe het met ons verder gaat in Nederland. Veel plezier met lezen en schroom niet om een berichtje achter te laten!

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 436055

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Op reis naar Luan

Landen bezocht: