Klim maar 'achterop bij mij' - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Klim maar 'achterop bij mij' - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Klim maar 'achterop bij mij'

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 Juli 2013 | Nederland, Stroe

Yes de vakantiestand staat aan!! Heerlijk uitgeslapen vanochtend en pas rondhalf 9 begonnen de mannen te kletsen. Heerlijk om mee wakker te worden en naar te luisteren totdat ze rond 9 uur aankondigen dat het tijd is om ze te halen. Op de achtergrond laten de vogels zich horen en zo af en toe hoor je het getrippel van een eekhoorn op het dak!

Eenmaal in de caravan wilde de mannen al snel aankleden. Beide gingen lekker spelen terwijl papa het ontbijt klaar maakte. Na het ontbijt volgde alle douche- en aankleed handelingenwaren we klaar om de boodschappen te halen voor de komende dagen.

Bij het pakken en omhoog zetten van de wandelwagen verloor jij je evenwicht en duikelde naar vore. Dikke tranen en twee kapotte knieën waren het gevolg. Je was snel getroost en ging lekker zitten in de wandelwagen. Met boodschappen doen hielpen de mannen goed mee ondanks de vele winkels en drukte. Terug op de camping lekker suikerbrood gegeten en daarna heb je lekker buiten gespeeld, papa geholpen met je fietsje en in het badje gespeeld. Samen met Timo hield je een watergevecht en wat hadden jullie weer veel lol samen!! Wat boffen we toch dat jullie zo dol zijn op elkaar en van elkaar houden. En natuurlijk is er wel eens strijd om vooral 'mama' en/of met elkaar, maar de doorslag is toch echt wel de broederliefde! Heel bijzonder als je bedenkt dat ze 10 maanden geleden elkaar nog nooit in het echt gezien hadden!

Wederom gingen we weer later eten dan gepland; heerlijk vakantie waarin het allemaal niet uitmaakt wanneer je wat doet. Na het eten hebben we de boel de boel gelaten en zijn we eerst gaan fietsen. Jij ging op de aanhangfiets achter papa's fiets. Wauw wat ging dat goed, wat genoot jij en wat fietste jij goed mee. Je glunderde helemaal en was super trots op jezelf en wij op jou. Bij wat gewiebel of als je voegen van de trappers vlogen riep je "stop!" Dit hadden we van te voren besproken met je en dat deed je goed. Toen mama liet zien dat je zelf je voeten weer op de trappers kon zetten terwijl papa door fietste deed je dat keurig zelf.

We zijn eerst even naar de pomp gereden om te kijken of ze daar een zonnebril hadden voor Timo. Zijn bril lag namelijk nog thuis. Helaas hadden ze alleen maar hele grote maten. Daarna zijn we naar de Rotterdammer gereden voor een ijsje. Deze hebben we lekker op het terras opgegeten en daarna zijn we via de andere kant terug gefietst naar de camping. Jij bleef maar zeggen dat je goed kon fietsen met glunderende oogjes. Je bedacht zelf dat je wel een stickertje verdiend had!!!

Terug op de camping zijn we gaan douchen en daarna ben je lekker gaan slapen. Eerst in papa mama's bedje en toen Timo ook ging slapen heb je verder geslapen in je eigen bedje. Eenmaal in bed, sliep je snel in. Ach ja wat wil je als je een hele dag buiten geweest bent en op het laatst zo hard je best gedaan hebt

• 21 Juli 2013 - 18:18

Pat, Bianca, Dion, Cas En Mats:

Hoi allevier,

Heerlijk om dan nu eindelijk in de relaxstand te gaan genieten van jullie vakantie!
    Het mooie weer is er in elk geval al....superrr!!

Wow, Luan wat een onwijs coole aanhangfiets heb jij gekregen zeg! Nu kunnen jullie heerlijk met zijn viertjes kilometers gaan maken....leuk hoor!!

Geniet van jullie weekjes met elkaar!

Zomerse groetjes,
    Pat, Bianca, Dion, Cas en Mats

• 22 Juli 2013 - 09:54

Igor, Marlou, MaJin En Jibin:

Heerlijk die verhalen en ook zeer herkenbaar.
    Ook hier zien en horen wij met regelmaat de eekhoorntjes in het bos spelen en over het dak van de caravan trippelen.

Wat knap dat Luan al zo goed mee kan fietsen en dat hij er ook zo van kan genieten.

Veel plezier nog de komende weken.

Lieve groetjes,
    Marlou