Top weer - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Top weer - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Top weer

Blijf op de hoogte en volg Familie

23 Juli 2013 | Nederland, Stroe

Vanochtend sliep je uit tot 10 uur. Mmm zou dit de hele vakantie zo blijven? Ik ben benieuwd! Elke ochtend genieten wij in ieder geval wel van het uitslapen. Toen jij wakker werd, was Timo al weg. De kleinzoon van de boer was er en Timo mocht lekker zwemmen in het zwembad. Jij vond het wel een beetje raar dat hij weg was en jij bij ons bleef. Maar uiteindelijk ging je lekker eten en daarna spelen. Toen papa en mama ook klaar waren met alle ochtendrituelen zijn we met de auto richting de Zeumerse plas vertrokken. Het was op het gezinsstrand heel druk en vol. Je kon over de parasollen heen lopen. We besloten dan ook op het zogenaamde 'aso' strand te gaan zitten maar nu aan de andere kant. Het was daar prima te doen!

En wat hebben we weer genoten; met z'n drieën wel te verstaan want Timo lag nog steeds in het zwembad met de kleinzoon van de boer!! Dat Timo niet mee ging vond je maar raar, maar met de bevestiging van onze kant dat Timo er vanavond weer was stapte je in de auto. In het water kreeg jij er maar geen genoeg van. In de band, op de band, met je bootje op en neer. Papa in de band, papa uit de band, papa uit de band gooien, papa nat spetteren, etc.! Wat een plezier en wat een grote glimlach had jij continue om je mond. En papa die genoot ondanks dat hij alles behalve een waterrat is en mama.........

Mama had na een duik in het water rn spelen met jou haar badlaken opgezocht en genoot van de warmte van de zon en het uitzicht op het water met daarin twee mannen die ze lief heeft. En met een glimlach en gelukzalig gevoel dacht ik ook aan mijn andere man die zich heerlijk vermaakte in het zwembad op dit moment. Wat wil een mens nog meer? En wat wil een kind nog meer met dit zonnige weer!! Water is dan meer dan genoeg en wat speelgoed.

Na ruim 2,5 uur zonnen en spetteren zijn we richting Voorthuizen gereden. Timo werd bij de AH afgezet en mama en jij gingen alvast naar de kapper. Mama was als eerste aan de beurt en van dichtbij keek jij toe hoe de kapster mama's haar waste, knipte en droog maakte. Toen was jij aan de beurt. Je kreeg een mooie Mickey Mouse schort om dus dat begon al goed! Daarna maakte de kapster jouw haar nat en begon ze met knippen. Je zat goed stil en zo af en toe draaide je met je hoofd als je van achter of opzij iets hoorde. Wat een prachtige coupe kreeg jij en als verassing kreeg je mooie gekleurde gel in je haren. Je koos voor oranje en groen. Wauw wat een knap kopje had je zo weer! Je koos een lekkere lolly uit en at deze op terwijl je grote broer geknipt werd. Ook die kreeg een mooie coupe aangemeten. Alleen wilde hij geen gekleurde gel in zijn haar, hij is immers al 10!!

Over de braderie en de kermis zijn we richting de auto gelopen; het was best nog warm buiten en er zou best weleens een buitje kunnen aankomen. Het was dan ook heel rustig en we beloofde de mannen later in de week nog een x richting kermis te gaan. We waren gelukkig al dicht bij de auto toen er dikke druppels naar beneden kwamen. Snel naar de camping want daar stond nog het een en ander open aan ramen. Eenmaal op de camping bleek het dat het daar niet geregend had, maar dat duurde niet lang. In de verte hoorde we het gerommel van onweer en niet veel later begon het te regenen. Echt veel was het niet en de temperatuur was nog steeds prima. Wat was het lekker dat we nu een veranda hadden en lekker buiten konden eten. De mannen genoten van de kippenpoten. Na het eten was het droog en hebben de kids nog lekker buiten gespeeld. Lekker voetballen of kijken naar de voetbal. Veel ste laat ging je uiteindelijk samen met mama douchen en daarna ben je lekker gaan slapen.

• 24 Juli 2013 - 21:05

Marjon:

Genieten hoor, het lezen van jullie vakantieavonturen. Ook hier zit het vakantiesfeertje er goed. ( hoewel het nog heeeel lang duurt voordat we echt op vakantie gaan ) Maar met dit weer is elke dag een feestje; we zitten hele dagen op het strand en de temperaturen zijn zo goed dat we zelfs al een paar avonden op het strand hebben gegeten, super. Maar top dat jullie het zo naar het zin hebben. Hou dit vast.

Liefs Marjon

• 24 Juli 2013 - 23:32

Pat, Bianca, Dion, Cas En Mats:

Hoi vakantiegangers,

Wat hebben jullie het heerlijk daar op de camping....goed besluit om dit jaar eens niet naar Frankrijk af te reizen. Luan maakt al zo veel mee en alles zo intens, dat deze vakantie zo al helemaal goed is!
    Leuke foto van de boys in het water gisteren!Gaaf om de mannen zo samen te zien genieten!
    Nou, hier nog 1 dagje werken en dan zijn wij aan de beurt om af te reizen naar het zonnige zuiden.....we krijgen vast net zoveel plezier als jullie en hebben er ook erg veel zin in!
    Jullie nog een heel fijne vakantie verder en geniet maar volop van jullie gezin en de manier waarop Luan alles beleeft, want dat is superbijzonder natuurlijk! Wat moet dat toch een ervaring voor hem zijn.
    Soms verplaats ik mij in hem, en dan bedenk je weer even hoe vanzelfsprekend wij eigenlijk alles nemen...Geniet van kleine dingen, dat moeten we vooral van hem leren!!

Nou geniet nog ff verder,

Groetjes Pat, Bianca, Dion, Cas en Mats