Alweer een fantastische dag - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Alweer een fantastische dag - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Alweer een fantastische dag

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Juli 2013 | Nederland, Stroe

Vanochtend heb je weer heerlijk uitgeslapen tot een uur of kwart voor 10. Het weer was weer prima en we besloten dan ook vandaag na het ontbijt richting het zwembad het Bospad in Putten te gaan. Ook de mannen zagen het zwemmen wel weer zitten.
Na het ontbijt en alle ochtendrituelen zijn we dan ook richting het zwembad gereden en hier hebben we ons prima vermaakt. We konden zowel in de binnen- als buitenbaden. En ja baden want er waren buiten 1 kleuterbad en twee aan elkaar gecombineerde zwembaden. Veder waren er twee duikplanken en een lange glijbaan. Binnen waren er twee zwembaden, een subtropisch zwembad, een stroomversnelling, een kruidenbad, diverse bubbelbaden, een kinderbad en een spannende glijbaan.,

Na deze opsomming begrijpen jullie natuurlijk wel dat we ons prima vermaakt hebben en dat de kinderen niet uit het water te krijgen waren. Ook de glijbanen waren favoriet. Samen met papa roetsjte je van de binnenglijbaan. Mama had het na 1 x glijden namelijk wel gezien! En buiten gleed je helemaal alleen naar beneden met Timo voor je en papa achter je. Knap hoor! Mama doet het jou niet na. Ook in de zwembaden zelf vermaakte jij je prima. Je wilde alleen door de stroomversnelling, sprong van de lage duikplank, zwom als een vis rond in het water, vermaakte je met de grote zwemband. Kortom je was vandaag weer een echte waterrat samen met grote broer!

Met moeite kregen we jullie even uit het water om wat te drinken en te eten en aan het eind van de middag voor een ijsje. Wat jullie betreft hadden jullie non-stop in het water gezeten.
Tegen half 5 verlieten we het zwembad en zijn we langs Hendriks gereden. Mama had een mooie stoel gezien en wilde even weten hoe die zat. Papa en Timo liepen natuurlijk nog even langs de vishengel spullen en kochten natuurlijk nog het een en ander. Mama twijfelde over de stoel en besloot er eerst nog maar eens over na te denken. Op de terugweg heeft papa nog snel even wat boodschappen gedaan en we besloten het eten makkelijk te houden vandaag. Voor de jongens spaghetti en wij patat.

Op de camping hebben de mannen nog even lekker gespeeld. Het eten ging er prima in na zo'n dagje buiten spelen in het water. Ook na het eten werden de nodige sporten beoefend zoals badminton, voetballen, gras maaien en alles vanaf de zijkant bekijken en bewonderen. Zin om te slapen had je nog niet echt, maar ik kreeg je toch mee richting de douches. Daar ging je natuurlijk gelijk weer aan de slag met de trekker om al het water richting het putje te trekken. Je had het er maar weer druk mee.
Op bed werd je voorgelezen door Timo en daarna was het na alle bedrituelen tijd om lekker te gaan slapen. En dat deed je heel snel!

• 26 Juli 2013 - 19:36

Marjon:

Het blijft fantastisch bij jullie. Super. Zwemmen, voetballen, badmintonnen, gewoon lekker buiten zijn en genieten van het campingleven, meer heb je ook niet nodig. De boys slapen ook nog is lekker uit, waardoor ze de nieuwe dag vol energie kunnen beginnen en daardoor papa en mama ook. Veel plezier weer de komende dagen.

Liefs Marjon