Vallen en nog eens vallen........ - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Vallen en nog eens vallen........ - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Vallen en nog eens vallen........

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juli 2013 | Nederland, Stroe

Jij sliep weer heerlijk lang vanochtend. Toen mama om het hoekje ging kijken, stond jij reeds in de deuropening en schrok mama zich een hoedje. Dit ging natuurlijk gepaard met een sprongetje en een gilletje. Jij keek eerst even heel raar naar mama maar toen mama zelf moest lachen, lachte je vrolijk mee. Op schoot knuffelde en zoende we er even op,los en toen ging je lekker je aankleden. Aangezien het weer wat minder was, besloot jij een filmpje te gaan kijken in de voortent. Tijdens het filmpje at je lekker je broodje op en nadat de film klaar was, vermaakte jij je op de Ipad. Kortom een prima rustige start van de dag.

Na de middag zijn we richting Putten gegaan. Daar zou een markt zijn, maar die hebben we nooit gevonden. Wel hebben we even lekker door de winkelstraat gelopen en bij Bakker Bart een broodje gegeten. Natuurlijk vonden de mannen er niks aan, maar ze deden goed hun best om het leuk te vinden. Dat winkelen blijft een vrouwending en dat zal ik helaas moeten accepteren. Maar als ik ze dan een x mee krijg dan geniet ik daar xtra van!! En ach als je ze dan ook een klein beetje verwend en ze heel blij zijn met een roze plumeau en een parachute popje van nog geen euro dan kan mijn dag niet stuk. Papa moest het helaas met niks doen en mama was blij met accessoires voor de aankleding van de overkapping. En ik moet je zeggen het ziet er best gezellig uit (zie foto).

Eenmaal terug op de camping hebben de mannen heerlijk buiten gespeeld. De kleinzoon en dochter van de boer waren er ook dus het was een gezellige boel. Helaas hoorde ik je op een gegeven moment huilen en was je hard gevallen over een aanhanger van de skelter heen. Volgens Timo was hij met zijn hoofd op de grond gekomen en dat was te zien. Bij je linker slaper ontstond een beurse plek en bult. Wat een verdriet en wat een pech! Na 10 minuten wilde je weer verder spelen en ging je weer richting speeltuin. Ik hield mijn hart vast maar ja ik kan niet eeuwig zijn handje blijven vasthouden en hem beschermen om niet te vallen. Natuurlijk zou ik dat wel het liefst willen doen, maar daar ben jij ook niet mee geholpen. Ik hoop dat de valtherapie of judolessen iets gaan opleveren..........

Van het eten smulde je en je at van alles wat. Eerst spaghetti en daarna een frikadel speciaal. Een bijzondere combinatie dat wel maar als je gezien had hoe hij er lekker van zat te eten!! Na het eten hebben we je tutaat alarm op je fiets geïnstalleerd. De camping zal blij zijn met je!! Natuurlijk ging je je fiets gelijk uitproberen. Heerlijk schalde diverse tutaat alarmen over de camping, maar gelukkig stopte het ook. Niet veel later kwam de boerin aanlopen met jou, huilend op haar arm. Kennelijk was je gevallen en het vel hing los aan je elleboog. Dat doet pijn en dikke tranen huilde je. Eerst maar even een koude doek erop gedaan en toen een pleister. En niet veel later wilde je weer gaan spelen en ja daar ging je weer. Het liefst had ik je op bed gelegd om te voorkomen dat er nog een derde keer aan kwam. Misschien was het gewoon domme pech vandaag en had ieder kind dit kunnen gebeuren, maar met jou voelt/is het gewoon anders. Het risico dat je valt is nou eenmaal groter bij jou dan bij een ander kind.

Niet veel later ging het bijna weer mis, maar het was dat de boer je goed bij de hand vasthield en dus zo voorkwam dat je viel. Uiteindelijk begon het flink te regenen en vond ik het de hoogste tijd om naar binnen te gaan. Nog even wat drinken en daarna ben je lekker gaan slapen.

• 31 Juli 2013 - 11:00

Marjon:

Gaaf zeg, dat ziet er zeker gezellig uit. Complimenten hoor.

Liefs Marjon

• 31 Juli 2013 - 15:48

Igor, Marlou, MaJin En Jibin:

Super gezellig, jullie overkapping. Heerlijk voor de zwoele avonden.

En winkelen is niet altijd een vrouwending. MaJin houdt er namelijk ook niet van, maar wie weet wat niet is kan nog komen.

Wat sneu voor Luan dat hij zich zo'n pijn heeft gedaan, maar door alle gezelligheid op de camping (en de knuffels en kusjes van mama) zal het leed snel geleden zijn.

Liefs,
    Marlou

• 31 Juli 2013 - 16:22

Maja:

Gave spulletjes Daan... Ziet er gezellig en vrolijk uit.

En winkelen......ook binnen huize Vermist is het geen hobby van allemaal.
    Vandaag toch even geshopt in Haarlem.

Sneu voor Luan even zo'n val dag. Het liefste hou je hem dan bij, maar wat is er mooier dan buiten spelen. Gelukkig was de regen een reden om hem wat eerder binnen te halen. Geef hem maar een dikke knuffel.

Liefs Maja