Een zomerse dag - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Een zomerse dag - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Een zomerse dag

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Augustus 2013 | Nederland, Stroe

Timo was vroeg wakker en kon de slaap,niet echt te pakken meer krijgen. Jij sliep,echter keurig het klokje rond en liet je rond de klok van negen uur horen door middel van de bel, je vroeg gelijk waar Timo,was en vond het lastig om te horen dat hij al wakker was en in de caravan was. Maar met een grote knuffel en kus op mama's bed was je dit vrij snel vergeten.

Na de knuffels en zoenen wilde je aankleden en eenmaal buiten kwam me gezellig naast mama zitten. Die mama bofte maar weer want aan beide kanten van haar had ze zo'n prachtige jongeman zitten. Wat voelde ik mij weer rijk!!

Na het ontbijt zijn jullie lekker gaan spelen. Op een gegeven moment ging ik kijken en toen zag ik je in de zandbak staan met twee andere kindjes met wel wat meer water dan 1 bekertje. Mama werd hier niet blij van want het was niet de bedoeling dat de zandbak in en een soort strand met water verandert werd!!! Met verschrikte oogjes keek je mij aan en samen met de andere kindjes schepte je het water eruit. Gelukkig was het niet heel veel. Samen hebben we toen alles verder opgeruimd inclusief het zand wat er naast lag. Je hielp goed mee ondanks het warme weer. Je had kennelijk wel door dat dit niet goed was.

Bij de caravan hebben we wat gegeten en toen zijn we de spullen gaan pakken en richting de Zeumerse plas vertrokken. Hier hebben jullie je weer prima vermaakt. Het luchtbed was favoriet en dan met name om mama eraf te duwen. Erg leuk hoor als je net even ligt te genieten in het zonnetje en ook niet eerlijk om drie mannen tegen je te hebben!!!!

Tussendoor dronken jullie wat om vervolgens weer het water in te duiken, wat een waterratten hebben wij zeg! Ze kunnen er maar geen genoeg van krijgen. Tussendoor op de handdoeken kijk jij je ogen uit. Alles neem je nauwkeurig in je op en verder geniet je. Je gezicht straalt!!! Momenten die ik als een plaatje vast zet in mijn geheugen. En ja er is nog genoeg ruimte voor nog meer van dit soort momenten!!

Rond half 5 zijn we vertrokken richting de camping. Daar hebben we eerst wat gedronken en hebben jullie nog even gespeeld. Om kwart over 6 zijn we op de fiets gestapt om richting het restaurant De Landing te gaan. Hier hebben we lekker gegeten met de jongens. Ze hadden genoeg te zien want om de zoveel minuten kwam de trein voorbij en daarnaast was een klein luchtkussen waar ze op konden springen. Kortom vertier genoeg. Bij jou ging het voorgerecht van mama en het ijs met vruchten het beste erin. Je schnitzel kostte je meer moeite. Maar met wat hulp ging daar best veel van op. Op tijd vertrokken we weer richting camping en daar heb je nog even lekker gespeeld met en rondom de boer en boerin. Met als klapper een overheerlijk snoepje of waren het nou snoepjes???? Mmm wie zal het zeggen. Jij en de boerin weten het juiste antwoord......

Uiteindelijk kreeg je mee om te douchen en niet veel later na de bekende avondrituelen ben je achterstevoren in je bed gaan liggen en sliep je in korte tijd. Op naar de dag van morgen; de dag dat de kalfjes zullen komen.

• 02 Augustus 2013 - 09:20

Vermist:

Spannend of de kalfjes komen en hoe laat ??? Verder vandaag denk ik weer heerlijk genieten bij de Zeumerse plas. Wij pakken nog een dagje strand.
    Lieve zonnige groetjes uit Noordwijk x