Visite, visite - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Visite, visite - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Visite, visite

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Augustus 2013 | Nederland, Stroe

Vanochtend sliepen de mannen heerlijk uit tot half 10! Lekker hoor want wij werden ook toen pas wakker. In bed genoten we even met z'n vieren maar al snel was er de strijd wie waar mocht liggen. Een bekend item want eens in de zoveel tijd strijd oplevert. Strijd om wie naast mama mag zitten, liggen, lopen en staan. En mama die wordt er soms best moe van!! Zeker op de momenten als er strijd is. Maar ja ook dat hoort erbij en aan de andere kant heeft het ook wel iets dat de mannen zo graag dicht bij hun mama willen zijn.

De ochtend zijn we rustig opgestart en na alle ochtendzaken, zijn de mannen lekker gaan spelen terwijl papa en mama nog een aantal dingen opgehangen hebben in jullie slaapkamer. Al snel kwam Timo eraan met de mededeling dat hij mocht zwemmen. Jij mocht ook maar dat was niet zo handig aangezien wij visite kregen. Daarnaast lag je in de caravan heerlijk een filmpje te kijken; lekker even tot rust komen. Uiteindelijk mistte je Timo op een gegeven moment wel en was je even verdrietig omdat jij niet kon zwemmen. Logisch maar ja je moet ook leren dat je niet alles kan doen wat je grote broer doet.

Nadat ik je getroost heb, ben je met papa in de speeltuin gaan spelen en al snel daarna kwamen opa en oma Leiderdorp. Gezellig hoor en natuurlijk had oma een kleinigheidje meegenomen waar je gelijk mee gong rommelen in de voortent. Uiteindelijk samen met opa het vliegtuigje van lego gebouwd en toen wilde je op de Ipad kijken. Samen met oma naar een verhaaltje gekeken en daarna nog een poosje alleen. Aan het eind van de middag kwam Timo terug van het zwemmen en hij wilde ook nog even een filmpje kijken. Jij mocht toen nog 1 filmpje kijken en daarna zou het klaar zijn. Je was het hier niet mee eens, maar mama hield voet bij stuk. Na het filmpje begon je dan ook te huilen en uiteindelijk te roepen dat je Ipad wilde kijken. Steeds harder en harder. Ik ben maar even in de caravan gaan zitten. Hier huilde je even flink uit en was je ook even boos. Ik heb uitgelegd waarom Ipad kijken klaar was, dat boos zijn mag en dat ik er ben voor hem. Uiteindelijk werd je rustiger en konden we de draad weer oppakken.

Opa en papa hadden ondertussen Chinees gehaald bij een Chinees in Harskamp. Papa had daar verteld over jou en wat blijkt een aantal Chinese meisjes die daar werken, komen uit Hangzhou. Dit is de stad waar we de eerste week geslapen hebben met jou. Wie weet gaan we nog een x daar Chinees eten. Ondanks dat je aangaf dat je buikpijn had, ging het eten er redelijk in met hulp van mama. Na het eten nog wat druifjes gegeten en de nodige vliegen dood geslagen. Daarna hebben we opa en oma uitgezwaaid en gezegd tot volgende week dan komen we slapen!!! Je hebt daar wel zin in en het is je nu ook duidelijk dat je eerst nog op de camping gaat slapen en dan pas naar opa en oma gaat.

Na het uitzwaaien nog even gespeeld en toen hup je bedje in. Eenmaal in bed duurde het nog even voordat je sliep want eerst moesten de nodige vliegen weggejaagd worden. Maar toen die eenmaal weg waren..........

• 05 Augustus 2013 - 19:22

Marjon:

Jeetje jongens, wat hebben jullie een gave kampeer slaapkamer, echt cool. Bij ons beginnen nu de eerste druppels naar beneden te vallen, ben benieuwd hoe dat bij jullie is. Wij hebben de hele dag op het strand gelegen, jullie zullen het water ook wel op hebben gezocht vandaag, want het was zulk heerlijk weer. Nog een paar super gave daagjes met papa en mama op de camping.

Liefs Marjon

• 05 Augustus 2013 - 22:35

Igor, Marlou, MaJin En Jibin:

Ik lees dat ook bij jullie de vermoeidheid wel een beetje toe begint te slaan en dan is een filmpje kijken De uitkomst.

Wat hebben de mannen een geweldige kamer ik kan mij zo voorstellen dat ze nu helemaal niet meer weg willen.

Liefs,
    Marlou (nu vanuit Hardenberg/Loozen)

• 06 Augustus 2013 - 08:59

Vermist:

Even bijtanken met een filmpje, ze hebben het op hun tijd nodig. [al vinden ze zelf van niet] Fijne dinsdag x uit Noordwijk