Een zonnige start van de week - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Een zonnige start van de week - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Een zonnige start van de week

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Augustus 2013 | Nederland, Stroe

Vanochtend hebben de mannen weer heerlijk uitgeslapen tot een uur of kwart over 9. Het weer zag er goed uit voor vandaag. Na het ontbijt ben ik samen met je grote broer naar Putten gereden om flippers te halen die halen die hij daar gezien had. Net voor de middag waren we weer terug. Jij had ondertussen papa geholpen en een filmpje gekeken op de Ipad. Je mocht nog even spelen en na wat eten ben je lekker gaan slapen. Nou ja slapen................

Slapen was de bedoeling maar dat wilde volgens mij niet echt lukken. Na 10 minuten riep je mij dat slapen klaar was. Maar dat feestje ging natuurlijk niet door. Na 20 minuten probeerde je dit weer en heb ik afgesproken met je dat je uit bed mag als papa terug is van boodschappen doen. Maar papa bleef maar weg en weg en weg. En ik maar denken dat mannen niet van shoppen houden?? Uiteindelijk riep je na drie kwartier weer en heb ik je uit bed gehaald. Je mocht zwemmen, en had hier voor het zwemmen heeel veel zin in, maar nu ging je eerst in de voortent Knexx bouwen. Pas toen de boer je riep en zelf ook zei dat hij ging zwemmen, kwam je in actie. Je grote broer was reeds al eerder vertrokken richting die kant.

De rest van de middag hebben jullie gezwommen. Na een poosje kwam papa terug van shoppen en had hij voor jou ook flippers gekocht. Deze ging jij natuurlijk gelijk uitproberen samen met de duikbril die erbij zat. Wat ben je toch een knappe vent. Als een volleerde duiker sprong je in het water en op aanwijzing van de kant keek je onder water. Wat waren we weer trots op jou en natuurlijk op die grote stoere broer van jou met zijn hele grote flippers.

Op een gegeven moment mocht alle kinderen springen en duiken door een soort van ring bij de boer en natuurlijk deed jij hier ook aan mee. Prachtig om te zien hoe je er ook doorheen probeerde te duiken. Je had de techniek goed afgekeken bij andere kinderen. En ik moet je vertellen het lukte je ook nog heel goed!!! Als afsluiting kregen jullie een heerlijk ijsje. En daarna heb je nog heel eventjes beide gezwommen maar toen was het echt tijd om eruit te gaan.

Bij de caravan wat gedronken en gespeeld en daarna lekker kippenpoten gegeten. Met hulp van papa at je er twee op, wat tomaatjes en appelmoes. Man man wat was jij moe van alle inspanning in het water. Natuurlijk heb je nog lekker gespeeld na het eten in de speeltuin en met de bal. Maar toen de boer en boerin een bakkie kwamen doen, was je van de partij. Met hulp van papa gaf je het cadeautje aan de boerin die gisteren jarig geweest was. Van je moeheid was geen sprake meer hoor je kletste honderduit. Op een gegeven moment hoorden we heeeeel veel tutaat en ben je samen met de boer, papa en Timo gaan kijken of je wat zag. Maar na 10 minuten waren de mannen allemaal al terug omdat ze niks konden vinden.
We dronken nog wat en toen was het echt de hoogste tijd om te gaan slapen voor jou. Na alle avondrituelen sliep je snel in.

• 06 Augustus 2013 - 13:12

Marjon:

Wat gaaf mannen, dat jullie zo goed uit de voeten kunnen met de flippers. Laat het dan de rest van de week maar net zo zonnig en warm blijven, zodat jullie de flippers nog veel kunnen gebruiken.
    Veel plezier voor vandaag.

Liefs Marjon

• 06 Augustus 2013 - 13:45

Vermist:

Een heerlijk zonnig zwemdagje hebben jullie achter de rug. Toch fijn dat er een zwembad bij de boer is en de jongens hier zich heerlijk vermaken. En we twijfelen er niet aan dat jullie je zullen vervelen in de tussentijd. Blijf nog even genieten.
    Liefs uit Huize Vermist x