Een hang dagje - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Een hang dagje - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Een hang dagje

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Augustus 2013 | Nederland, Stroe

Vannacht hadden de mannen heerlijk geslapen in de caravan vanwege de onweersbuien. Jij werd er zelfs ook even wakker van en was even bang, maar na een dikke knuf van mama en met Timo naast je in je bed ging je toch lekker verder slapen. Vanochtend waren de mannen rond kwart over 9 wakker en na de gebruikelijke ochtendrituelen ging een ieder zijn eigen gangetje. Jij vermaakte je deze dag vooral met spelen in de voortent en tv kijken op papa en mama's bed. Je had niet veel zin in andere dingen vandaag. En dat was prima. Het weer was er ook wel naar (niet koud, maar bewolkt met zo af en toen wat zon) om wat te hangen en je was ook best moe van alle inspanningen in het zwembad gisteren. En zo'n dagje hangen kan dan best lekker zijn.

Je grote broer vermaakte zich met het bouwen van een compleet zandkasteel in de tuin. Heerlijk om hem zo fanatiek bezig te zien. Pas rond half 4 kwam je de tent uit om buiten te spelen. Samen voetballen met papa, Timo en later met mama. Ook een rondje op de skelter was erbij. We besloten op tijd te eten zodat je op tijd je bedje in kon vanavond. Na het eten mocht je natuurlijk nog even spelen en heb je onder andere de boerin geholpen met het schoonmaken van de wc's. Man man man wat had jij het druk daarmee en wat kan jij goed poetsen!! Daarna heb je nog samen met papa trampoline gesprongen alleen daar deed je jezelf pijn. Het leek alsof je een spiertje verrekte in je rug. Later had je er gelukkig verder geen last van. Timo was de boer hard aan het helpen met het maken van steigerhouten windlichten. En tot slot maakte de boer nog een mooi vogelhuisje voor hem. Wat een bofkont maar gelukkig krijgt het vogelhuisje een mooi plekje in de tuin en kunnen wij er zo ook tegen aan kijken.

Na dit harde werken heeft mama na een katte was je in je pyjama gehesen en mocht je nog even een kopje thee meedrinken met de visite. De dochter van de boer kwam namelijk gezellig langs. Na je kopje thee heb ik je op bed gelegd en daar ben je vrij snel lekker in slaap gevallen.

• 07 Augustus 2013 - 10:47

Maja:

Heerlijk zo'n hangdagje. Even bijtanken van de warme dagen. Voor vandaag weer een gezellige vakantie dag toegewenst.
    Liefs Maja

• 07 Augustus 2013 - 11:28

Marjon:

Wat kan zo'n hangdagje toch lekker zijn. Iedereen is daar op zijn tijd even aan toe. Energie opdoen voor de daagjes die nog voor jullie liggen. Veel plezier voor vandaag.

Liefs Marjon

• 07 Augustus 2013 - 19:16

Geralda:

Idd gezellig!! Veel over Luan gehoord en gezien. Mooi en interessant. Je hebt super ouders Luan!!

• 07 Augustus 2013 - 21:36

Igor, Marlou, MaJin En Jibin:

Opnieuw zeer herkenbaar.
    Wij hadden vandaag zo'n dag, maar dan ook nog eens thuis. Heerlijk.

Liefs,
    Marlou (nu weer op de camping)