Een wen dagje voor het echte logeren - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Een wen dagje voor het echte logeren - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Een wen dagje voor het echte logeren

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 Augustus 2013 | Nederland, Stroe

Vanmorgen al op tijd uit bed want Luan en Timo komen een dagje bij ons omdat papa en mama centjes moeten verdienen.
En ja hoor met een luid boe geroep kwam Timo de keuken inrennen en na een dikke kus vertrok hij naar zijn plekkie in de serre.
Direct daarna kwam Luan in de armen van mama, die moest er even wennen omdat hij na een heerlijk nachtje thuis weer naar ons toe moest.

Na dikke knuffels van mama ben ik met Luan op schoot bij Timo in de serre gaan zitten, en ja hoor na een poosje zijn we een praatje gaan maken .
Over wat wij die dag gaan doen en wat we gaan eten, en dat we zo veel van hem houden en we het zo fijn vinden dat Timo en hij nu bij ons zijn .

En een boekje met plaatjes werd er bij gehaald en Luan begon zich op zijn gemak te voelen.
Opa hadt inmiddels heerlijke vla,appeltaart en banaantjes gekocht en al snel zat Luan aan de warme vla met aardbeiensaus hum..heerlijk Oma.
Na het eten heeft Opa op verzoek kleurplaten uitgedraaid want ze wilden kleuren, voor Timo vrachtauto’s en Luan een politieauto met mama erin samen met de politie.

En Luan ging met Oma naar de badkamer waar hij genoot van een heerlijk bad , natuurlijk werd Oma flink nat van al het gespetter ,fris en vrolijk gingen we weer naar beneden.
Aan de keukentafel hebben we met z’n allen zitten kleuren ondertussen maakte Oma drinken en koffie en werd de appeltaart aan gesneden en opgesmuld.

Ook een cd'tje met nederlandsekinderliedjes erbij verhoogde de gezellige sfeer. Luan en Timo waren weer helemaal thuis.
De prachtige kleurplaat van Luan werd op de kastdeur geplakt en die van Timo ging netjes in zijn mapje.
Toen zijn we naar boven gegaan om te kijken naar de logeerkamer want die hadden Opa en Oma in een bos veranderd en ja dat vonden ze toch wel heel spannend
en gezellig, zo kreeg Luan een idee hoe en waar hij a.s zondag samen met Timo zou slapen.

Weer tijd om te eten en ja hoor daar was de Omasoep, wat smulden ze ervan de balletjes werden geteld en iedereen zat ervan te genieten.
Helaas moest Opa na het eten weg ,maar Oma bedacht dat Timo mocht genieten van zijn plekkie in de serre zodat hij in alle rust een spelletje kon spelen op zijn ds.

En Luan mocht een dvdtje uitzoeken en koos Brum Brum o wat heeft hij daar van genoten met een knuffelbeer op schoot kwam hij heerlijk tot rust, en Oma
zat heel dicht naast hem en genoot mee.

Na een poosje kwamen de broers weer tot leven en zijn we met de auto naar de Action geweest daar hadt Oma een mooie posterplaat gezien die nog aan de
muur van de slaapkamer moest komen te hangen, nou gelukkig vonden ze hem allebei erg gaaf !
Gauw weer naar huis want papa en mama smste dat ze er aan kwamen , na drinken en bakkie koffie hebben we met een dikke knuffel afscheid genomen en jullie uitgezwaaid.

Het was een heerlijk wen en verwendagje we kijken nu uit naar het echtte logeren.
Veel plezier bij boer Rein en tot zondagavond.

Liefs van Opa en Oma Slofstra.

• 16 Augustus 2013 - 09:50

Marjon:

Een heel gezellig weekend met elkaar op de camping. Weer even het vakantiesfeertje opsnuiven.
    Tja jongens en dan staat er voor volgende week de volgende logeerpartij gepland......gaaf hoor.
    Geniet maar lekker bij opa en oma.
    Wij maken ons op voor onze vakantie.

Liefs Marjon

• 16 Augustus 2013 - 20:11

Vermist:

Zo rust gevend even kleuren. Alle sloffies een fijn weekend.
    Groetjes uit huize Vermist x