Zondag, zoals een zondag hoort te zijn!? - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Zondag, zoals een zondag hoort te zijn!? - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Zondag, zoals een zondag hoort te zijn!?

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 September 2013 | Nederland, Stroe

Kennelijk vonden de mannen het na 12 en 10 uur slapen genoeg want tegen 8 uur klonken er vrolijke klanken door de babyfoon! Mama draaide zich nog een aantal keren om en papa trok jullie je kleren aan. Daarna installeerde jullie je beide met een tablet op een stoel met ieder jullie je eigen filmpje. Na de ochtendrituelen gingen jullie even buiten spelen en daarna ging Timo binnen huiswerk maken en jij tekenen. Als het aan jou lag was je nieuwe schetsboek al snel vol met 1 plaatje op elke bladzijde, maar ja dat vond mama niet zo'n goed plan. Na fruit en drinken ben je lekker gaan slapen om na ruim een uur weer wakker te worden.

De rest van de middag heb je samen met Timo buiten gespeeld met de skelter, fiets en step. Als ik jullie verhaallijn goed heb begrepen, speelden jullie politie, brandweer en ambulance. Mama genoot van het zonnetje terwijl papa de auto waste en jij en je grote broer 1 groot toneelstuk opvoerde. Wat een rijkdom en wat een gelukzalig gevoel had mama. Twee van die kanjers die zich heerlijk samen vermaakten met een hele rijke fantasie!

Toen jullie klaar waren met je spel hebben we nog gevliegerd op het veld. Beide mannen genoten hiervan en gelukkig ging het steeds goed en viel de vlieger niet bovenop iemand of iets. Lol hadden we in ieder geval wel. Na het eten is Timo gaan helpen met voeren en jij heb nog even lekker gespeeld. Helaas waren papa en mama te laat om nog Timo aan het werk te zien, maar we hebben jullie nog wel even bezig gezien in de speeltuin op de nieuwe schommel en de trampoline. Maar ja op een gegeven moment was het toch echt tijd om te wassen en pyjama aan te trekken. Tijd om weer richting huis te gaan hoe jammer het ook is. Gelukkig hebben we nog twee weekende te gaan met daarna een heerlijke vakantie in Duitsland in het vooruitzicht. Dus klagen hoor je ons niet. Maar afscheid nemen van de camping doet mij in ieder geval wel iets en ja hoe gaan we jou nou uitleggen dat we dan de boer en boerin lange tijd niet zien? Ik ben benieuwd wat je daarvan gaat vonden.

Voor nu doe je een poging om te gaan slapen. Ik hoop dat je het gaat lukken want je kan maar weer genoeg energie opdoen voor de week die voor je ligt!

• 30 September 2013 - 18:22

Vermist:

Het aftellen is begonnen helaas. Maar jullie kunnen nog twee weekenden genieten.
    Liefs uit Huize Vermist x