Een dagje bij tanken - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Een dagje bij tanken - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Een dagje bij tanken

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Oktober 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Vanochtend startte de dag goed maar vlak voordat we naar school gingen, ontstond er een meningsverschil tussen jou en je grote broer. Jij had hier veel moeite mee en werd boos en uiteindelijk was je helemaal overstuur aan het huilen. Je kon niet meer stoppen en was intens verdrietig. Waarschijnlijk was het de druppel die de emmer deed overlopen.
We besloten dan ook om je vandaag maar lekker thuis te houden; zodat je effe bij kon tanken en lekker verwend kon worden vanochtend door papa en vanmiddag door mama.

En zo terugkijkend kunnen we zeggen dat het jou goed gedaan heeft; zo’n dagje verwend worden. Ook al ging je je eigen gangentje we waren er voor je als je ons riep om te helpen of om mee te spelen. Vanmiddag bij mama heb je ruim 1.5 uur heerlijk geslapen. En daarna ben je lekker gaan spelen met de playmobil.

Je had uitgekeken naar de komst van opa en oma Leiderdorp maar moest toch even ontdooien toen je ze zag. Maar dat duurde echt niet lang en in no time was je opa aan het uitdagen en even later zat je samen met oma de intertoys door te bladeren en vroeg je bij alles wat je leuk vindt of oma die voor jou gaat kopen! Ja, als het aan jou lag dan stond de halve intertoys hier in huis.

Van het eten smulde je, maar een lekker toetje kon er niet meer in. Je kon niet wachten om van tafel te gaan want mama had beloofd dat je na het eten brandweer Sam mocht kijken. Maar toch moest je nog even wachten tot we klaar waren met het toetje en lezen. Eenmaal klaar dankte je snel en klom je op de bank. Klaar voor brandweerman Sam. Met je koptelefoon op zong je vrolijk mee en met een groot volume zei je tegen oma dat ze mee mocht kijken. Kortom je was helemaal in je nopjes. Op een gegeven moment was het toch wel echt tijd om richting bed te gaan. Maar niet voordat we natuurlijk opa en oma uitgezwaaid hadden. En o o o wat duurde dat lang maar je hield goed vol en zwaaide met beide handen naar opa en oma. Daarna was het toch echt tijd om naar boven te gaan. Papa hielp je met uit- en aankleden en dat ging gepaard met veel lol! Maar gewillig liet je je uiteindelijk instoppen en met in je ene hand een grote hond en in de andere hand een grote giraffe viel je in een diepe slaap. Op naar de dag van morgen met in onze gedachte dat het mooiste geschenk wat je kunt krijgen, een nieuwe dag is om samen te beleven!

• 03 Oktober 2013 - 21:21

Vermist:

Lieve luan.
    Wat een ontlading in de vroege morgen.
    We hopen dat het je hoofdje een beetje leeg heeft gemaakt en je weer een beetje uitgeust bent.
    En wat gezellig dat opa en oma langs kwamen.
    Dag kanjertje. We houden van je.
    Xxx de vermisten

• 04 Oktober 2013 - 14:54

Marjon:

Ook het weekend staat weer voor de deur. Daagjes om lekker bij te komen en te relaxen. Geniet van een heerlijk najaarsweekend van en met elkaar. Weer even tijd met elkaar doorbrengen.

Liefs Marjon