Het is weeeeeekend!! - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Het is weeeeeekend!! - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Het is weeeeeekend!!

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Oktober 2013 | Nederland, Stroe

Rond half 8 was je al weer wakker en van nog even slapen bij mama in het grote bed kwam niks van terecht. Je wilde naar beneden en de dag was begonnen. Ook dit keer vond mama dat wel,heel erg jammer want ze had best nog een uurtje willen doorslapen.

Jij vermaakte je met brandweerman Sam en al je andere alarm auto's terwijl mama nog wat computerwerk deed. Zo op zijn tijd mocht ik even meespelen of je helpen maar over het algemeen ging je je eigen gangetje.

Toen mama haar koffie op was zijn we gaan badderen en douchen. En ook in bad vermaakte jij je met de brandweerboot en je visje. Die fantasie dan van jou........... Heerlijk om naar te luisteren. Nadat we allebei helemaal klaar waren, zijn we boodschappen gaan doen. Ondertussen was het lunchtijd en heb je lekker een pizza broodje op. Thuis nog wat gedronken en daarna ben je heerlijk gaan slapen. Mama pakte ondertussen de spullen bij elkaar en deed nog wat telefoontjes naar haar werk. Na 1,5 uur slapen werd je uit jezelf wakker en nadat alles ingepakt was, zijn we Timo gaan ophalen van school.

In de auto vermaakte jullie je met de tablet totdat er een politiewagen langs kwam met gillende sirenes. Toen was de aandacht daarop gericht. Jij was onder de indruk van de kapotte auto's en vrachtwagen die je zag en de vele politiewagens.

Op de camping gingen jullie lekker spelen met de auto's. Jij ging niet voeren maar je grote broer wel. Daarna hebben we lekker buiten gegeten en koos je ervoor om in je bed nog een filmpje te gaan kijken. Timo keek gezellig met je mee en daarna zou je gaan slapen. Alleen dit liep even anders en de avond eindigde in een flinke huilbui. Waarna je moeilijk in slaap kwam en uiteindelijk pas heel laat sliep.

• 05 Oktober 2013 - 09:01

vind hier je thuis
    verdriet en lach
    en vrienden
    heel je leven

Laat je verdriet en boosheid maar komen,
    deze vervagen misschien de boze dromen.
    Laat je troosten in papa en mama's armen.
    zij zullen je met al hun liefde verwarmen.

We houden van je kanjertje,
    Bert ,Maja, Anouk, Rick en Manon.