Uitslapen, brandweerman Sam, vissen en spelen - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Uitslapen, brandweerman Sam, vissen en spelen - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Uitslapen, brandweerman Sam, vissen en spelen

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Oktober 2013 | Nederland, Stroe

Nadat de mannen heerlijk uitgeslapen heb je eerst brandweerman Sam gekeken en daarna ben je heerlijk gaan spelen alleen en met Timo. Heerlijk hoor hoe jullie je daar uren mee kunnen vermaken. Pas na de middag werd er gewisseld van de pyjama naar kleren en werd er even buiten geskelterd. Heerlijk hoor zo'n zondag!

in de middag maakte papa en Timo zich klaar voor het vissen en jij en ik bleven lekker op de camping. Je vond het allemaal prima. Nadat ze weg waren heb je afwisselend gespeeld binnen en brandweerman Sam gekeken. Aan je houding zag ik dat je lekker tot rust kwam en wat dat betreft was het goed om zo even samen te zijn.

Tegen vieren kwamen papa en Timo weer terug. Eigenlijk precies op tijd want je had net gevraagd waar ze bleven. Je wilde graag spelen met Timo! Buiten werd er weer gecrost met fietsen, steppen en skelters en jullie hadden het prima naar de zin.

Al snel was het etenstijd en genoten jullie van de pasta. Daarna gingen jullie helpen bij het voeren. De laatste keer voor dit seizoen want deze week gaan de kalfjes weg en daarnaast is het volgende weekend ons laatste weekend in op de camping voor dit seizoen. Gelukkig hebben we nog een weekje Duitsland in het zicht dus we hoeven nog niet helemaal af te kicken.

Na het voeren haalde je als vanouds de snoeptrommel op bij de boerin en mochten jullie er weer twee uitkiezen. Wat een bofkonten zijn jullie toch?? Nog even wat stepkunsten laten zien maar toen was het toch echt tijd voor een snelle kate was, pyjama aan en hup richting huis. Natuurlijk eerst. Og een stop bij Burgerking voor het beroemde aarbeienijsje en aardbeienijsdrink (lees milkshake) voor de mannen.

• 06 Oktober 2013 - 21:12

Maja:

Wat zal het lastig worden om volgende week afscheid te nemen van het camping huisje.
    Maar vandaag nog lekker genoten.
    X maja