We tellen de dagen af - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu We tellen de dagen af - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

We tellen de dagen af

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Oktober 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Een jaar geleden waren we de dagen aan het aftellen.
Een jaar geleden hoefden we nog maar vier dagen te werken.
Een jaar geleden waren we druk bezig met spullen klaar leggen. Een jaar geleden deden we elke dag niks anders dan checken, controleren en nog eens checken en nog eens controleren.
Een jaar gleden telden we de dagen af naar jou.
Een jaar geleden dacht ik elke seconde aan jou.
een jaar geleden, ik weet het nog als de dag van gisteren.
een jaar geleden........

wat bijzonder om nu dag voor dag toe te leven naar onze China reis een jaar geleden.
We gaan een een mooie intense tijd tegemoet. Genieten jullie met ons mee?

• 07 Oktober 2013 - 20:33

Marjon:

Ik blijf absoluut met jullie mee genieten en mee beleven.

Liefs Marjon

• 07 Oktober 2013 - 21:51

Igor, Marlou, MaJin En Jibin:

Een jaar geleden alweer ......................

Liefs,
    Marlou

• 07 Oktober 2013 - 22:59

Petra Van Beelen:

Wat is tijd een raar begrip he? Soms duurt een jaar gevoelsmatig vijf jaar en soms is dat zelfde jaar zo snel voorbij!! Voor jullie een heerlijk leven met jullie prachtige gezin.

Veel liefs,
    Petra

• 07 Oktober 2013 - 23:09

Gerrie Slofstra:

Ja lieve Luan oma en opa wisten een jaar geleden niet dat er zo'n ontzettend lief aanhankelijk gelukkig jongetje bij ons zou komen. Zoals je vanmiddag met je lieve grote broer samen naast elkaar naar brandweerman Sam heb zitten kijken en jullie samen de liedjes zaten te zingen, jij met wat onsamenhangende woordjes die oma niet kon verstaan maar omdat Timo jou zo hielp met het zingen je steeds de woordjes oppikte waardoor jij harder ging zingen.Wat maakte dat oma gelukkig jullie zo samen te zien genieten.
    Wie had dat gedacht ,natuurlijk wel gehoopt en natuurlijk heel veel voor gebeden. Intens dankbaar zijn we dat jij bij ons hoort en zo samen met Timo zitten jullie in ons hart genesteld ,jullie geven ons zo'n intens warm en gelukkig gevoel .We houden heel veel van jullie.

Veel liefs van ons opa en oma Slofstra.

• 08 Oktober 2013 - 10:20

Vermist:

Een jaar geleden.
    We hadden het gisteren er nog snel even over Daan en hier thuis komt het ook regelmatig te sprake.
    Een jaar waarin we jullie zo via het dagboek hebben mogen volgen, maar ook van heel dichtbij Luan in onze armen hebben mogen sluiten. Het blijft mooi en bijzonder.
    Liefs uit huize Vermist x

• 09 Oktober 2013 - 11:02

Beulah:

Een jaar.
    Een jaar samen met Luan.
    Een jaar van verrijking.
    Een jaar van elkaar leren begrijpen.
    Een jaar van zoveel emoties.
    Een jaar zo bijzonder.
    Een dierbaar jaar, en er zullen nog heel veel jaren komen.

XX Beulah