Uitslapen!? - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Uitslapen!? - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Uitslapen!?

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Oktober 2013 | Nederland, Stroe

Was het maar zo! Je was om kwart voor 7 wakker terwijl ik je normaal elke ochtend wakker moet maken op dat tijdstip. Je hield het nog een kwartiertje vol in je bed, maar toen heb ik je maar naar beneden gestuurd waar papa en Timo waren. Mama bleef nog even een uurtje liggen maar daarna moesten we er toch echt uit.

Beneden werden we langzaam wakker en ontbeten we op ons gemakje. Altijd heerlijk weer om zo de vrijdag op te starten met elkaar. Na deze langzame start ben jij lekker lang in bad geweest en daarna zijn we boodschappen gaan doen. Ondanks dat je dat liever niet doet, maak je er op jouw manier weer een feestje van. De regen kon de pret niet drukken bij jou en blij liep je op jouw manier met je paraplu rond. Aangezien het al weer tegen lunchtijd liep, heb je weer een lekker pizzabroodje op en daarnaast ook het nodige gesnoept van al het lekkers wat je kon proeven in de supermarkt. Jij vindt alles lekker en zou dan ook het liefst alles kopen.

Hot item nu zijn all sinterklaasartikelen in de winkel. Voor jou hebben we gestructureerd dat eerst jij jarig ben, dan Timo en dat dam Sinterklaas komt. Kortom hij is nu nog in Spanje en jij maakt daar dan van dat het allemaal "nie goe is!" Ook bij het postkantoor kwam sinterklaas langs maar daar lag hij gelukkig in zijn hangmat en kon mama dus nogmaals beamen dat hij in Spanje is en lekker aan het zonnen is op strand.

Na de boodschappen zijn we naar huis gegaan en na een filmpje van brandweerman Sam ben je lekker gaan slapen. Na ruim 1,5 uur werd je wakker en toen papa en Timo thuis waren, zijn we naar de camping gereden. In de auto vermaakte jullie je met je tablet en eenmaal op de camping hebben jullie heerlijk gespeeld met de playmobil. Toen alles uitgepakt was en op zijn plek lag en stond zijn we bij de Rotterdammer gaan eten. Timo wilde weleens de kilo schnitzel uitproberen. Nou dat heeft hij geweten. Een schaal vol met schnitzel kreeg hij voor zijn neus en met hulp van ons allen heeft hij deze lekker opgegeten. Jij genoot ook mee en daarnaast smulde je van je kindermenu met frikadel en appelmoes. Je had het reuze naar je zin en gevatte opmerkingen. Gelukkig was het heel rustig want je volume was soms in optimale stand waardoor een ander stel volop mee kon genieten. Echt erg vonden ze het geloof ik niet want regelmatig zag ik een glimlach op hun gezicht verschijnen. Dit stel had ook een grote hond bij zich die heerlijk lag te slapen op de grond. Toen ik je hier op wees, vroeg je met luide stem of de hond dood was! Ook hier konden ze (gelukkig) om lachen.

Na het eten was het de hoogste tijd om te gaan slapen. Je vond het prima dat papa je naar bed bracht mits ik het morgen deed. Eenmaal in bed viel je al snel in diepe slaap met je honden knuffel in je armen. Slaap zacht, morgen weer een nieuwe dag!

• 12 Oktober 2013 - 11:48

Marjon:

Geniet van jullie laatste weekendje camping.

Liefs Marjon

• 12 Oktober 2013 - 13:21

Vermist:

Veel plezier x uit. Huize vermist