De laatste dag op de camping - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu De laatste dag op de camping - Reisverslag uit Stroe, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

De laatste dag op de camping

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Oktober 2013 | Nederland, Stroe

Na een heerlijke nacht meldde de mannen, althans jij, je vroeg. Tot iets over half 9 hielden jullie het uit maar toen drukte jij op de bel en haalde papa jullie op. De rest van de dag bleven jullie in de caravan. Buiten regende het aan 1 stuk door en van buiten spelen kwam dus helaas niks. Maar jullie vermaakte je prima met ipad, laptop, huiswerk en spelen met de playmobil. Papa en mama ruimde de voortent, keuken en jullie slaapkamer op en pakte alles in. We konden lekker doorgaan en aahet eind van de middag waren we klaar en was de kar, de kofferbak en dakkoffer vol met allemaal spullen die we het afgelopen half jaar verzameld hadden. En ja de mensen die ons kennen, weten dan dat dat best veel spullen zijn! Gelukkig ben ik goed in inpakken en is alles keurig gesorteerd zodat het thuis snel naar zijn bestemming kan. Jammer alleen van die vele waszakken...........

Moe maar voldaan mijmerde ik deze dag terug. Denkend aan alle mooie momenten die we met elkaar als gezin maar ook met verschillende Bakkers hebben meegemaakt. Wat een fantastische, mooie en bijzondere tijd hebben we hier beleefd. Wat hebben we veel gedaan, gezien en beleefd. Met een lach en een traan kijk ik hierop terug en stiekem tel ik de dagen alweer af richting volgend voorjaar!! Bedankt aan alle Bakkers voor deze fantastische tijd! We zullen jullie missen. En we gaan zeker wat afspreken komende winter!

Rond hetzelfde tijdstip reden we na afscheid te hebben genomen van de boer en boerin (snik wat zullen we ze missen) de camping af. Natuurlijk op naar Burger King voor een aardbeienijsje en aardbeienijsdrink. Maar helaas de machine was kapot en toen werd het dus een aardbeien yoghurt breaker en cornetto aardbeien bij de pomp. Voor de jongens ook prima en met smaak dronken en aten ze het op. Nu hup richting Noordwijk en snel alles uitpakken en het hoognodige opbergen en dan tot slot proosten op een fantastisch seizoen met ons gezin! Tot volgend jaar "Je moet het ruim zien!" Dan zijn we zeker weer van de partij.

• 13 Oktober 2013 - 20:31

Vermist:

Wat een top periode hebben jullie mogen beleven in jullie vakantie huis.
    Nu overwinteren in Noordwijk. Maar dat komt ook goed.
    Liefs de vermisten

• 14 Oktober 2013 - 19:08

De Boerin Bakker:

Wij vonden het een nare zondag,afscheid nemen naar zo'n fijn en gezellig seizoen.Timo onze super boerenknecht nog even en wij kunnen ons bedrijf aan Timo overlaten en zelf heerlijk op vakantie gaan en natuurlijk Luan niet vergeten daar hadden we ook een super knecht aan wat heeft hij veel geleerd het is soms niet geloven dat hij er nog maar een jaar erbij is het lijkt wel of het nooit anders is geweest. Maar we gaan jullie met z'n vieren heeeeeeeel eeeeeeerg missen de hele familie Bakker. Straks met de start van de nieuwe kleine kalfjes,we zullen weleens een diepe zucht laten gaan waren de slofstra's er maar weer.
    Maar we tellen de dagen ook af.En we hopen een keer naar Noordwijk te komen.

De groetjes Boer Rein en Boerin Alie en de rest van de familie Bakker.