Een jaar geleden……. - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Een jaar geleden……. - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Een jaar geleden…….

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Oktober 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Waarschijnlijk lezen dit jullie nog vaak; een jaar geleden……. Een jaar geleden waren we rond dit tijdstip druk bezig om onze papieren te controleren en nogmaals te controleren. En o wat waren we zenuwachtig en wat sliepen we de nacht die komen ging slecht. En dat is ook net zo gek als je bedenkt dat morgen onze lang gekoesterde wens in vervulling ging. Deze laatste dag stond in het teken van vliegen naar Hangzhou, kennis maken met mr. One, onze eerste kennismaking met het verkeer van China, warenhuizen in China, etc. etc. Wat een indrukken deden we op die dag en avond! De avond eindigde we bij de Mac Donalds heerlijk eten voor maar heel weinig geld.

De dag van vandaag was niet te vergelijken met toen. Jij ging gewoon lekker naar school en uit school gingen we thuis snel wat drinken om vervolgens naar de praat juf (logopediste) te vertrekken. In de auto viel je op de heenweg in slaap en dat was voor mama een teken dat je dagje op school weer intensief geweest was. Wat langzaam kwam je dan ook op gang bij de praatjuf, maar je deed echt goed je best met het oefenen van zinnen met het woordje ‘want’ erin. Regelmatig moest je even kuchen van de praatjuf en slikken. Twee zaken die we veel oefenen de gehele dag door op een speelse manier. Als we zien dat je het even niet meer lukt vindt, dan stoppen we er even mee. In de auto vertelde je trots dat je super je best gedaan had. En je begon helemaal te glimmen toen mama dat beaamde!

Op de terugweg kletste je volop. Bij de lidl deden we een kleine boodschap en natuurlijk kwam je met een foldertje terug. Je kan het ook niet laten. Als het aan jou lag dan lag het hele huis hier vol met folders. Meestal maak ik dan ook een deal met je om te voorkomen dat dat laatste gebeurt. Thuis hebben we eerst een kattewas gedaan en daarna je pyjama aangedaan. Vervolgens hebben we het vakantiehuisje bekeken op de ipad waar we komende herfstvakantie naar toe gaan. Je genoot zichtbaar en vroeg honderduit! Toen Timo terug was van de voetbal en gedoucht had, keken jullie samen verschillende filmpjes van Bollo de beer en het vakantiepark. Heerlijk om jullie zo dicht bij elkaar op de bank te zien zitten.

Na het eten mocht je, zoals beloofd was, nog 1 filmpje Brandweerman Sam kijken en daarna ben je heerlijk gaan slapen. Op naar de dag van morgen; opa en oma dag!

P.S. Het weekend draaide ik opwekkingsliederen voor kinderen. En toen jij onderstaand liedje hoorde, zong je uit volle borst mee en ik vond het liedje qua tekst te mooi om het niet te laten horen aan jullie. Bij deze dus.

• 14 Oktober 2013 - 20:41

Vermist:

Nog een nachtje slapen en dan is het 365 dagen geleden dat jij luan.
    Een klavertje vier compleet maakte.
    Liefs van ons. X