Een lange reis - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Een lange reis - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Een lange reis

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Oktober 2013 | Duitsland, Leiwen

Vorig jaar hadden we gelukkig de lange reizen achter de rug en genoten we deze dag van een excursie naar de theeplantage en vrije tijd met elkaar. Heerlijk hoor hoe we toen genoten van jou en je grote broer die samen lol hadden en van jou die al wat voor ons durfde te lopen, maar telkens wel even keek of we jou nog volgde.

Vandaag stond wel hier in teken van een lange reis. Met wat hobbels vertrokken we uiteindelijk richting onze vakantiebestemming: Landal Sonneberg in Leiwen. Onderweg vermaakte jullie je afwisselend met slapen, dvd kijken en spelletjes op de tablet of gewoon lekker naar buiten kijken en niks doen. Jij vroeg wel met grote regelmaat “zijn we er bijna?” maar accepteerde keer op keer dat het nog wel even duurde en de wekker hielp je daarbij.
Eenmaal bij het huisje stapte je binnen en riep je “o, gezellig!” “ Wat ziet dat er mooi uit!” “Mooi hoor!” Kortom het huisje viel bij jou in de smaak. Papa heeft snel alle tassen uitgeladen en mama heeft snel alles een plekkie gegeven. Jij ging lekker spelen op jullie slaapkamer met het speelgoed en hing het een en ander in de kast op. Heerlijk om te zien hoe jij lekker aan het spelen bent en zo je nieuwe omgeving aan het ontdekken bent.

Toen alles een plekkie had, zijn we snel nog wat boodschapjes gaan halen en gaan eten. Het was namelijk al best laat en we hadden ook allemaal wel trek in iets lekker. Zelfs Timo had trek ondanks dat hij de dag o.a. misselijk en met hoofdpijn startte. Een bordje pasta ging er wel in en daarna hebben de mannen nog even het Bolle speelparadijs ontdekt.

In het donker liepen we weer terug naar het huisje en dat was wel even klimmen, maar jij hield het goed vol. Zoals beloofd mocht je nog 10 minuutjes spelen en daarna ben je heerlijk gaan slapen. Je lag al snel in dromenland en dat was logisch na zo’n lange vermoeide dag!

• 19 Oktober 2013 - 08:52

Vermist:

Heel veel plezier de komende week.
    Wij zullen goed voor binkie zorgen.
    X uit huize vermist

• 19 Oktober 2013 - 09:18

Marjon:

Fijn dat jullie op plek van bestemming zijn aangekomen.
    Ga er heerlijk van genieten de komende week.
    Heel veel plezier.

Liefs Marjon

• 19 Oktober 2013 - 23:09

Gerrie Slofstra:

Fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen.En dat Luan het helemaal ziet zitten en Timo natuurlijk ook.Ik denk dat jullie vandaag al in het zwembad zijn geweest.
    Geniet ervan ,veel plezier en Daan laat je lekker verwennen door je drie mannen.

Doei doei liefs opa en oma Slofstra.