Dagje park - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Dagje park - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Dagje park

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Oktober 2013 | Duitsland, Leiwen

De mannen hebben heerlijk geslapen en waren rond de klok van achten wakker. Aangezien we vandaag lekker op het park bleven, startte we de dag rustig op. Jullie vermaakte je afwisselend met ipad, laptop en playmobil. Timo had een idee voor de daginvulling en die stond ons ook wel aan. Straks zwemmen, daarna naar het speelparadijs en vervolgens vanavond uiteten. Mmm zou hij gedachten kunnen lezen want dat was precies het programma voor vandaag. Dus toen wij zeiden dat het prima was, klonk er een luid gejuich!

Rond de middag vertrokken we dan ook richting het zwembad met jou bakje gevuld met ...............snoep. Ja je vruchtje had je op de tafel neergelegd met je zakdoekjes en moesten dus plaats maken voor de snoepjes.

Ik denk dat we wel ruim 2 uur gezwommen hebben en daarna hebben ze nog ruim 1,5 uur gespeeld in het speelparadijs. Waar halen ze de energie toch vandaan. Ik ben na twee uur zwembad en dan ook vooral dat omkleden in die heerlijke klamme omkleedhokjes al helemaal loom. Maar die jongens, die gaan maar door en door en weten niet van stoppen.

In het huisje echter waren ze niet vooruit te branden en hebben we jou met Brandweerman Sam op de bank gezet. Timo ging afwisselend tekenen en Euro truck stimulator op de laptop doen. Heerlijk hoor even relaxen zo. Aan het eind van de middag heb ik het meeste alvast ingepakt.

's avonds zijn we lekker uiteten geweest. Timo ging natuurlijk voor de schnitzel en jij mocht kiezen en zelfpakken bij het Bollo buffet. Nou dat viel wel in de smaak bij jou. Vrolijk stond je te dansen bij het buffet op de muziek die je daar hoorde en je kwam met twee bordjes gevuld met hartig en zoet weer terug. Je smulde er lekker van en met hulp van papa en mama at jij je buikje lekker vol. Toen jij en Timo klaar waren met eten mochten jullie samen gaan spelen in het speelparadijs. Met moeite kregen we jullie uiteindelijk mee naar het huisje terug.

Voor jou was het inmiddels de hoogste tijd om te gaan slapen en eenmaal in je bedje sliep je meteen. Timo mocht nog even tv kijken en keek samen met ons naar Syndroom; naar Lucas de boswachter. Mama kent hem van haar werk en wat was het fantastisch om hem zo zijn grootste droom in vervulling te zien gaan. Daarna was het voor deze man toch ook echt de hoogste tijd om te gaan slapen. Papa en mama eindigde de avond nog even met een borrel en toostte op de heerlijke vakantie en het samen zijn als gezin. Wat is dat laatste toch altijd weer heerlijk; gewoon samen zijn, samen genieten, geen verplichtingen, geen ........... Gewoon elkaar, gewoon samen als GEZIN!

• 26 Oktober 2013 - 07:04

Vermist:

Het is toch zo heerlijk om van je gezin te kunnen genieten. Samen dingen doen, of even iets alleen doen in jet nabijheid van de rest en dat zonder verplichtingen.
    Nu nagenieten,
    liefs de vermisten x

• 26 Oktober 2013 - 08:59

Marjon:

Ook ik heb genoten van Lucas de boswachter. Wat een kanjer is het toch en wat een doorzettingsvermogen heeft hij getoond. Petje af.
    Nog even nagenieten van een fantastische week in Duitsland.

Liefs Marjon