Op naar huis - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Op naar huis - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Op naar huis

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Oktober 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Om half 8 lag een ieder nog heerlijk te slapen maar toch was het tijd voor papa en mama om op te staan want om half 11 moesten we het huisje uit zijn. Gelukkig hadden we gisteren al het grootste gedeelte in gepakt maar er moest nog gedoucht en ontbeten worden en dan nog de laatste spulletjes inpakken. Tegen achten werden jullie wakker en jullie vermaakte je voor de beeldbuis en aten daar ook lekker je ontbijtje op. Na het douchen was je even in tranen omdat je geen Brandweerman Sam in de auto kon kijken. Mama probeerde uit te leggen dat dat pas weer in Nederland zou lukken maar dat ging er niet in.

Gelukkig stond de laptop nog niet ingepakt en kon je zo nog heerlijk wat filmpjes van Brandweerman Sam kijken terwijl wij alles opruimde. Rond half 11 verlieten we het park en konden we terug kijken op een geweldige vakantie!

Jullie startten de rit met het kijken naar een film maar op een gegeven moment vond jij het wat eng en hield jij jezelf bezig met je Brandweerman Sam boekje en knabbelen op bq rijstewafels. Nadat de eerste film afgelopen was, moesten de mannen weer even overleggen met elkaar over de volgende film en dat verliep in eerste instantie niet geheel soepel maar met bemiddeling van mama kwamen ze er toch uit.

Net na de middag zijn we gestopt en hebben we wat gegeten. Zoals afgesproken zou jij daarna gaan slapen en dat heb je dan ook voor de rest van de reis gedaan. Net voor Voorhout werd je wakker en konden we inderdaad zeggen op jouw vraag “zij wij er bijna!” “ja, we zijn er bijna!”

Eenmaal thuis wilde je Dora kijken en dat vond ik prima. Terwijl papa en mama de boel uitpakte en een plekje gaf, relaxen jullie op de bank. Later dan gepland gingen we eten maar ja opgeruimd was alles wel. En ondertussen zat de tweede was er al in! Na het eten zijn we gestart met het uitkiezen van je slingers voor je verjaardag morgen en na nog even gespeeld te hebben was het de hoogste tijd om te gaan slapen. Even gaf je aan dat je naast mama wilde slapen, maar uiteindelijk ben je toch in slaap gevallen in je eigen bedje!

En ja dan is morgen die mooie dag. Je verjaardag. Je eerste verjaardag hier in Nederland. Je eerste verjaardag met je familie; wat een bijzondere mooie dag zal dit gaan worden. En we zullen morgen ook zeker twee kaarsjes branden voor jouw China papa en China mama die wij op deze dag niet willen vergeten!

• 25 Oktober 2013 - 21:45

Igor, Marlou, MaJin En Jibin:

Jullie kunnen terugkijken op een geweldige week en dan morgen ook nog eens je eerste verjaardag hier in Nederland. Wat zal dat een bijzondere dag worden.
    Geniet ervan en bij deze alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Dikke knuffel van ons.

Liefs,
    Marlou

• 25 Oktober 2013 - 21:58

Lianne:

Weer helemaal bij gelezen. Wat een mooie verhalen weer. Morgen z'n eerste verjaardag. Zeker bijzonder. Een hele fijne dag gewenst.

groetjes Lianne

• 25 Oktober 2013 - 22:03

Opa En Oma Slofstra:

Lieve luan ,
    Wat hebben we er zin in om je verjaardag te vieren, nog één nachtje slapen.Tot morgen!

Liefs vanuit '' De Goudvink'' in Nunspeet.

• 26 Oktober 2013 - 07:07

Vermist:

Thuis na een heerlijk vakantie weekje.
    Voor vandaag Hiep Hiep Hoera voor Luan en een hele gezellige feestelijke dag.

Veel liefs van Bert, Maja, Anouk, Rick en Manon x

• 26 Oktober 2013 - 08:57

Marjon:

Er is er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben jij! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve Luan. Laat je maar lekker verwennen met allemaal mooie cadeautjes en geniet maar van alle mensen die speciaal voor jou komen.
    Lo, Daan en Timo gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Geniet van deze mooie, bijzondere en speciale dag.

Liefs Marjon

• 26 Oktober 2013 - 18:53

Pat, Bianca, Dion, Cas En Mats:

Hieperdepiep Hoera en een welgefeliciflapstaart met je verjaardag Luan!!
    Ook voor je Papa, Mama en grote broer Timo, van harte gefeliciteerd met zoon en broertje!
    Het is vast een heel speciale dag!!

5 dikke verjaarszoenen van
    Pat, Bianca, Dion, Cas en Mats