“Was heel leuk feestje; echt heel mooi!” - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu “Was heel leuk feestje; echt heel mooi!” - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

“Was heel leuk feestje; echt heel mooi!”

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Oktober 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

En daar was dan die lang verwachtte dag voor jou: je verjaardag! Wat een feestdag zou dit gaan worden. Jouw eerste verjaardag in Nederland, jouw eerste verjaardag waarop je flink verwend zou worden met cadeautjes en aandacht. Jouw eerste verjaardag met degene die je lief zijn! En wat heb jij genoten vandaag zeg!!! Die pretoogjes van jou echt heerlijk om nar te kijken. Het begon vanochtend al vroeg op bed toen je de cadeautjes van papa, mama en Timo kreeg. Die oogjes van jou en jouw reactie: “echt heel leuk, heel mooi!” Natuurlijk werd er gelijk met hulp van jouw grote broer de brandweerwagen in elkaar geknutseld en eenmaal klaar ging je er heerlijk mee spelen.

Dat kwam goed uit voor papa en mama want die moesten het een en ander nog maken en klaar zetten voordat jouw feest om 15.00 uur ongeveer zou beginnen. Na de middag probeerde je nog te slapen op de bank maar dat wilde echtniet lukken. “Ik heb ech geprobeerd mama, maar slaap wilde nie!” was jouw antwoord toen ik terug kwam van boodschappen doen met je grote broer. En ja die grote broer van jou wat as die behulpzaam vandaag! Hij ging zelfs mee met mama boodschappen doen en samen pakte we boven op zijn slaapkamer de cadeautjes in. Wat waren papa en mama ook trots op hem.

En toen om 15.00 uur was het wachten op de visite; eerst kwam tante Christine, toen oom Reinder, toen opa oma Slofstra en wat later opa oma Leiderdorp. En toen die binnen waren, kon Timo de taart met kaarsjes binnen brengen en zongen we erop los voor jou. Je werd er verlegen van, maar vond de taart heeeeeel mooooooi! Na drie keer blazen waren alle kaarsjes uit en ja toen was het tijd voor de cadeautjes. Zo had mama het immers verteld; eerst de taart en dan cadeautjes. Nou nou nou wat ben jij verwend zeg! Papa en mama kunnen er wel een verdieping bij gaan bouwen want half playmobil stad heb jij gekregen. Allereerst een knuffel van brandweerman Sam, twee dvd’s van brandweerman Sam, SOS station, brandweerwagen, een heel mooi boek Nederland en van playmobil vervolgens de kazerne, auto en caravan. Kortom een heleboel mooi cadeautjes waar jij de komende tijd wel weer zoet mee zal zijn. Natuurlij moest het een en ander in elkaar gezet worden en tussen de bedrijven door hielp mama daarmee. Uiteindelijk vermaakte je ook met het andere playmobil en de aandacht die je natuurlijk volop kreeg.

Je genoot zichtbaar van het feest en ik genoot van jou! Aan het eind van de middag wilde je je dvd kijken en dat vond mama prima. Met je koptelefoon op keek je naar je dvd en kwam je even lekker tot rust. Ook na het eten ging je hier verder mee. Evenals toen de visite allemaal naar huis ging. Voor het slapen gaan nog 1 filmpje. Eenmaal je pyjama aan en in je bedje viel je al snel in slaap met brandweerman Sam in je ene arm en je grote hond in de andere. Met als laatste woorden dat je over 365 nachtjes weer jarig bent op de vraag wanneer je weer jarig bent! Kennelijk heb je ervan genoten en zeg nou zelf wie doet dat nou niet op zijn verjaardag waarin je heerlijk verwend wordt!

• 27 Oktober 2013 - 08:27

Marjon:

Wauw Luan, wat heb jij een super verjaardag gehad. Wat een visite en wat een cadeautjes. Vandaag nog een hele dag om na te genieten en lekker te spelen met al je cadeautjes.
    Een hele gezellige zondag en morgen weer veel succes en plezier op school.

Liefs Marjon

• 27 Oktober 2013 - 08:30

Vermist:

Na genieten van een dag jarig zijn.

Jarig zijn is een dag om verwend te worden,
    jarig zijn is een jaartje ouder worden.
    Gisteren stond jij in het middelpunt,
    deze dag was jou echt gegund.

Vandaag kun je spelen met je geschenken,
    van de mensen gekregen die van je houden en aan je denken.
    Geniet na van deze mooie dag,
    een dag na dat jij in China het levenslicht zag.

Dikke knuffel van de Vermisten x