Reünie afreisgroep China - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Reünie afreisgroep China - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Reünie afreisgroep China

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 Oktober 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Vanochtend keurig op tijd waren jullie wakker. Na even te knuffelen bij mama in bed gingen we naar beneden en moest er natuurlijk gebouwd worden. Mama vertelde je wel dat we vandaag naar Utrecht gingen en daar andere kindjes uit China zouden ontmoeten en dat we daar ook heerlijk konden spelen. Maar of je het helemaal begreep??

Uiteindelijk toen het tijd was om te gaan douchen, werd je verdrietig want je wilde spelen en voor ons duidelijk dat je het niet helemaal begrepen heb. Nadat je huilbui over was heb ik op de Ipad laten zien waar we heen gingen en langzaam kreeg het je interesse.
In de auto keek je filmpjes van Brandweerman Sam met Brandweerman Sam knuffel naast je in de auto. Bij Schiphol vroeg je of we er al waren en daarna pas weer in Utrecht. Zo’n filmpje doet wonderen met jou! (normaal is het namelijk om de vijf minuten de vraag of dan vraagt hij met grote regelmaat of hij op het klokje mag kijken hoe lang het nog is)

Eenmaal op de plek van bestemming en boven in Kidzcity kon je niet wachten om naar boven te gaan. De rest van de ochtend en middag heb jij je prima vermaakt met het spelen in het grote overdekte speelparadijs!

En wat was het heerlijk om iedereen terug te zien en lekker bij te kletsen! Daarnaast ook om alle kinderen weer te zien, hoe gegroeid ze zijn allemaal! Echt geweldig en we namen allemaal afscheid aan het eind van de middag met de woorden dit moeten we vaker doen! We hebben allemaal genoten en de kinderen ook; wat dat betreft een geweldige locatie en dat bleek ook wel want naast onze groep waren er nog twee reünies van andere “China groepen.”

We sloten de middag af met een ijsje en reden daarna weer naar huis. Rond vijf uur waren we thuis en toen is mama verder gaan bouwen aan de brandweerkazerne. Het kon jou niet snel genoeg gaan en je was dan ook heel blij toen mama klaar was. Samen met Timo ging je heerlijk spelen met de kazerne, de auto’s en caravan. Heerlijk om te zien hoe jullie dan samen maar toch weer apart van elkaar aan het spelen zijn!! Echt genieten. Tussendoor at je en daarna mocht je nog even spelen maar uiteindelijk was het meer dan de hoogste tijd om te gaan slapen. En o o o wat was dat lastig en wat een verdriet had je toen je naar boven moest. En ach ik begrijp het allemaal wel. Want wat een indrukken heb jij dit weekend weer op gedaan allemaal. Wat zal er allemaal door dat hoofdje van jou heen gegaan zijn?! Uiteindelijk ben je moe in slaap gevallen in je bedje naast mama. Op naar de dag van morgen: voor het eerst je verjaardag vieren op school! En uit school naar het Revalidatiecentrum voor zwemmen en logopedie.

• 27 Oktober 2013 - 22:06

Marjon:

Heel veel plezier morgen met je feestje op school Luan. Geniet ervan.

Liefs Marjon

• 28 Oktober 2013 - 07:32

Maja:

Wat een druk mooi weekend heb je achter de rug kanjertje.
    En dan vandasg trakteren op school. Geniet ervan
    X majs