Relaxen!!! - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Relaxen!!! - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Relaxen!!!

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 November 2013 | Nederland, Nunspeet

Vannacht weer heerlijk geslapen maar dat kon ook niet anders na zo’n heerlijk relaxed dagje en de schitterende omgeving om ons heen. Wat is het hier heerlijk en genieten! Genieten van de het prachtig uitzicht, genieten van het niks doen maar vooral het genieten van en met elkaar! Altijd weer waardevol zo’n weekend waarbij we ook regelmatig terug dachten aan ons eerste weekend samen met opa, oma en Luan hier! Zo bijzonder om dat mee te mogen maken en daar nu regelmatig aan terug te denken.

Vandaag stond RELAXEN centraal en of dat gelukt is. Ik denk dat ik dat wel kan zeggen ondanks dat het nog maar net vijf uur geweest is. De dag startte we rustig op en toen een ieder beneden was, heeft papa een heerlijk ontbijt verzorgd met warme broodjes en gekookt of roerei. Die papa van jou kan ook alles! De rest van de dag mocht een ieder weten wat hij/zij ging doen. Dus voor mama werd dat lekker niksen, genieten van de kinderen, haken, mijmeren en wat interneten. De kinderen hielden zich voornamelijk bezig met spelen en/of een filmpje kijken op de laptop/ipad. De mannen waren voornamelijk buiten bezig en met het weer en oma met facebook, lezen, een doek en genieten van de kleinkinderen. Heerlijk hoor als je zo allemaal lekker kan doen waar je zin in hebt.

Aan het eind van de middag heeft een ieder, met uitzondering van mama, een wandeling gemaakt. Alleen jij vond het toch wel lastig dat mama niet mee was en mopperde bij elke bocht. Opeen gegeven moment is oma maar met je terug gelopen en zo waren jullie dus na een kwartier al weer terug. Mama zat net even Eigen Huis en Tuin te kijken nadat ze de spullen ingepakt had. Jij ging lekker spelen en daarna mocht je nog 1 filmpje kijken op de laptop. Dit werd deze keer Mega Mindy en geen Sinterklaas. Ja die Sinterklaas die maakt wat los hoor. Ik heb het idee dat wel het een en ander bij je weggezakt is want toen je aan het spelen was en aan Timo vroeg of je met zijn tractor/vrachtwagen mocht spelen zei Timo “nee, ik speel nu zelf ermee. Je moet er dan maar 1 aan Sinterklaas vragen.” Je liep toen naar Sinterklaas (van playmobil) vroeg letterlijk aan hem of je met de tractor/vrachtwagen van Timo mocht spelen, zei ja op een lage stem en liep met een grote glimlach naar je grote broer toe om dit mede te delen. En ja leg dat dan maar eens uit, Timo en zeg dan maar eens ‘nee’.
Ja ja dit soort situaties maken we nog duidelijk mee. Soms denken we dat je al heel veel snapt, maar soms blijkt dat toch niet zo te zijn. En ja dat begrijp ik wel want die Nederlandse taal en zinnen zijn echt wel ingewikkeld. Voor nu maar hard oefenen met zingen en tegen de tijd dat het Sinterklaasjournaal begint dan komen de cadeautjes en het schoen zetten etc. van zelf wel.

Voor nu staat er nog een gezellige avondmaaltijd op het programma en daarna gaan we de pyajama’s aan doen en richting Noordwijk rijden. Jij gaat lekker slapen in de auto en slaapt thuis gewoon lekker door tot morgen. Dan start de nieuwe schoolweek weer met een intensieve dag voor de boeg. Eerst naar school 2x en overblijven en daarna naar het Revalidatiecentrum om te zwemmen en naar de ‘praatjuf’ te gaan. Gaan we toch maar eens omwisselen want dat zwemmen kost je al de nodige energie. Hopelijk gaat dat lukken.

• 03 November 2013 - 18:29

Vermist:

Fijn dat jullie zo relaxed weekendje hebben gehad.
    Allemaal weer een beetje uitgerust voor weer een drukke week.

Liefs uit huize vermist. X

Ps. Mooi om te lezen hoe letterlijk je iets kan nemen
    Ook slim.