Mijn broer. - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Mijn broer. - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Mijn broer.

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 November 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Ik heb een broer,
hij is mijn held.
Ik heb een broer,
hij is heel speciaal.

Ik heb een broer,
hij is mijn zonnestraal.
Ik heb een broer,
hij vecht voor mij.

Ik heb een broer,
hij maakt mij blij.
Ik heb een broer,
hij is mijn vriend.

Mijn grote broer, zelfs in moeilijke tijden
Mijn grote broer blijft voor mij strijden
Mijn grote broer is stoer.
Mijn grote broer heeft lef.

Mijn grote broer is grappig.
Mijn grote broer is gewoon mijn grote broer!

Jij bent niet alleen mijn broer,
maar ook mijn beste vriend.
Deze titel heb jij echt verdient.
Jij hebt zo veel voor mij gedaan,
mijn liefde voor jou zal eeuwig bestaan

Liefs van je ............

  • 05 November 2013 - 20:29

    Maja:

    Zo mooi die broederliefde.......

  • 05 November 2013 - 20:38

    Marjon:

    PRACHTIG!

    Liefs Marjon

  • 05 November 2013 - 23:35

    Coty Hamburger:

    Echt zo mooi.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Welkom op onze website Op Reis Naar Jou! Op deze website kunnen jullie onze reis volgen naar onze zoon Luan in China en hoe het met ons verder gaat in Nederland. Veel plezier met lezen en schroom niet om een berichtje achter te laten!

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 436085

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Op reis naar Luan

Landen bezocht: