Nog drie nachtjes ... - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Nog drie nachtjes ... - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Nog drie nachtjes ...

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 December 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

... en dan is het Sinterklaasfeest. Vandaag stond de opa- en omadag al helemaal
in het teken van dat feest.
Als Zwarte Piet arriveerde Luan vanmorgen al bij ons, samen met zijn grote broer die geen pietenpak meer aantrekt.
In de serre werd tijdens het ontbijt nog even gekeken naar Sinterklaas, waarna de beide broers even later zingend naar school gingen.
Luan had nog twee Sinterklaasboekjes meegenomen van thuis om aan de juf te laten zien. Het was leuk dat de juf de kinderen uit deze boekjes ook nog heeft voorgelezen.
Tussen de middag hebben de mannen weer heerlijk gegeten. En om goed 13.00 uur was het weer instappen en wegwezen.
Oma ging even met Luan mee in zijn klas om te kijken naar het zwarte pietje waar hij mee bezig was. Toen oma dat goed bekeken had, zei Luan dat zij wel weg mocht gaan.
Om kwart over drie kwam Luan moe uit de klas. Hij had het wel leuk gevonden op school en wilde thuis heel graag even spelen en filmpje kijken. Ook vroeg hij of hij straks, na het eten, koffie mocht maken voor opa en oma en papa en mama. Wat deed hij zijn best. Met een stralende lach hielp onze dappere kleinzoon oma zo goed hij kon.
De koffie smaakte heerlijk en Luan nam een spontaan applaus in ontvangst. Moet je dan zijn gezicht zien: zo van ... dat heb ik even goed gedaan.
Na het eten van heerlijke boerenkool, worst, spekjes en warme appelmoes met kaneel, namen we met dikke zoenen weer afscheid.
Tot over drie nachtjes (samen hebben we dat nog even op de kalender gezet) en dan ... komt Sinterklaas bij opa en oma. Hiep, hiep, hoera!!!

dikke kus van Opa en Oma Slofstra

• 04 December 2013 - 20:06

Vermist:

En nu zelfs nog maar twee nachtjes.

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.....

Veel plezier vrijdag.
    Liefs uit huize vermist.

• 04 December 2013 - 22:22

Marjon:

Voor ons is het nog 1 nachtje slapen. Wat hebben we er zin in.

Liefs Marjon