Drie keer tien honderd leuk, echt heeel heeeel hee - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Drie keer tien honderd leuk, echt heeel heeeel hee - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Drie keer tien honderd leuk, echt heeel heeeel hee

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 December 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Dit was wat ik hoorde toen ik vanmiddag Luan vroeg hoe hij Sinterklaas op school vond. Hij had genoten dus en dat heb ik ook met eigen ogen kunnen zien! Als lid van de ouderraad verrichte ik die ochtend hand en spandiensten en nadat de limo en koek klaar was heb ik even meegenoten in de gymzaal.

Maar eerst terug naar de start van de dag. Ondanks dat je gisteren laat ging slapen, stapte je vanochtend super vrolijk en lachend je bed uit. Na het ontbijt was er nog genoeg tijd om te spelen en samen met je grote broer hadden jullie het reuze naar je zin. Gelukkig had papa de surprise en alle tassen al in de auto gezet, en vertrokken we op tijd naar school voor het grote feest. Om half 9 wachtte we de sint op en al snel arriveerde hij en kroop,hij met zijn pieten uit de kofferbak. Ja, je leest het goed en ja waarom is Sinterklaas niet op zijn paard? Een goeie vraag van jou en gelukkig nam je genoegen met het antwoord dat het te hard waaide voor het paard. Na nog wat liedjes en een kort welkom gingen we naar binnen en daar werd de Sint verwend met zang en dans. Daarna mocht de Sint en zijn Pieten even uitrusten en mochten jullie naar de klas. Na een klein half uurtje gingen de groepen 1 t/m 4 naar de speelzaal waaronder dus ook jij. In de speelzaal was het een uur lang 1 groot feest.

Het eerste half uurtje was mama er niet bij, maar daarna wel en in eerste instantie liet ik je even maar al snel zag ik dat je het niet echt naar je zij had. Ik moet je zeggen het was heel gezellig maar ook wel heeeel druk en vaak harde muziek! Op mama's schoot beleefde je het laatste half uur en daar genoot je van. Gewoon lekker veilig bij mama en gelijk heb je. Na dit uur was het weer even rustpauze voor de Sint en zijn pieten en konden jullie even lekker wat limo drinken met een speculaasje erbij. Toen de Sint weer naar jullie klas ging, ben ik natuurlijk meegegaan. Wat heerlijk om dat vrolijke gezichtje te zien van jou en hoe je in een deuk lag als die pieten weer van die rare kapriolen uithaalde. Blij was je met je cadeautje en je vond het maar wat jammer toen de Sint en zijn Pieten weer weggingen. Mama bleef nog heel even, maar ging daarna bij je grote broer in de klas kijken. En o wat een feest was het daar!!! De ene surprise naar de andere werd uitgepakt en wat een mooie gedichten!

Rond de middag zwaaide we de Sint uit en na jou een dikke kus en knuffel, en nog een kus en nog een knuffel en nog een knuffel ben jij lekker gaan eten en is mama nog een paar uurtjes gaan werken. Om kwart voor 3 heb ik je opgehaald om richting het Revalidatiecentrum te gaan voor fysio; valtraining. Wat heb jij daar een half uur lang hard gewerkt met leren vallen. Wat was mama trots op je en wat een lol had je samen met de 'gymjuf'! Fijn om te zien dat je geniet want het zijn best pittige weken voor jou. Maandags zwemmen en logo en donderdags fysio en dan gewoon nog naar school, twee keer overblijven en een dagje bij opa en oma Slofstra! Wat een top kanjer!

Op de terugweg werd het heel donker en waaide het behoorlijk. Timo was bij oma en toen we er waren begon het te onweren, te hagelen en was het aarde donker. Reden genoeg om nog even een bakkie te doen bij opa en oma en niet naar huis te gaan. Na het bakje was de onweer en hagel voorbij en zijn we veilig thuis gekomen. Wat een weer zeg!

Thuis heb je lekker gespeeld en een filmpje gekeken en toen was het alweer etenstijd. Hier nam je lekker de tijd voor en daarna was het de hoogste tijd om te gaan slapen. Na een kort verhaaltje over Takel viel je vrij snel in slaap. Tot morgen kanjer dan hebben wij 's avond ons pakjesavond!!

• 05 December 2013 - 20:46

Maja:

Wat is dat altijd genieten sint en zijn pieten op school.
    Iets wat ik en de kinderen altijd nog wel missen. En wat heb jij genoten ondanks de drukke momenten.
    Morgen een rust dagje en uitgerust genieten van pakjes avond.
    Veel plezier morgen Kanjertje.
    Liefs maja x

• 05 December 2013 - 22:23

Marjon:

't Heerlijk avondje is bijna gekomen.
    Morgen lekker een dagje bijtanken en dan.....op naar pakjesavond.
    Een hele gezellige avond met elkaar, geniet ervan.

Liefs Marjon