Een schreeuw in de nacht - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Een schreeuw in de nacht - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Een schreeuw in de nacht

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 December 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Gisterenavond ben je heerlijk gaan slapen. Vannacht klonk rond half 3 een ijzige gil in de nacht. Papa ging snel kijken bij je en je gaf aan dat het donker was en dat je bang was. Even waren er tranen maar al snel was je getroost en na wat water ging je lekker liggen. O nee toch niet want je beker ging over je bedje heen. Snel heeft papa je bed verschoont en een nieuwe pyjama aangedaan en daarna ben je heerlijk gaan slapen. Wauw echt heel knap van je hoor! En we waren dan ook reuze trots op jou!

Vanochtend wel moeite met wakker worden, maar eenmaal onder de douche kwam je weer tot leven. Beneden een filmpje gekeken op de Ipad totdat we naar oma en opa gingen. Hoe de dag daar was, lezen jullie later want ja zo’n dagje met onze kanjers kosten opa en oma echt wel de nodige energie! Ik kan het zeggen uit ervaring. Maar ik weet ook dat het veel oplevert en opa en oma heel erg genieten van onze kanjers.

Eenmaal thuis gelijk naar boven en na een kattewas de pyjama aan en na het lezen van een kort verhaaltje ben je heerlijk gaan slapen. Ik moest nog even bij je zitten maar nadat ik mij zelf omgekleed had en op je kamertje kwam, lag je al heerlijk in dromenland. Toch is mama nog even bij je gaan zitten om heerlijk te kijken naar je. Wat een heerlijke momenten zijn dat toch. Jij in je bedje, rustig aan het ademhalen, je ogen dicht, in je eigen bedje in onze slaapkamer. Het blijft bijzonder, het blijft mooi!

Zo bijzonder,

Zo een kanjer..

Liefs van ons xxx

• 10 December 2013 - 22:14

Marjon:

Zo'n mooi bijzonder mannetje terecht gekomen in een mooi bijzonder gezin.

Liefs Marjon