Pingle bels, pingle bels - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Pingle bels, pingle bels - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Pingle bels, pingle bels

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 December 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

En deze vrolijke klanken klinken de gehele dag door huize Slofstra. Luan heerlijk geslapen; gisterenavond wel even wakker en huilen. Eenmaal boven zag ik dat zijn broekje wat nat was dus hup snel naar de wc en daar volgde een grote plas. Snel alles schoon gepoetst en een schone onderbroek en pyjama aan. Samen met papa ging dit vrij vlot en lag je er zo weer in waar je na een kusje weer heerlijk ging slapen tot de volgende ochtend 7.00 uur. Helaas voor mama niet langer. Eenmaal beneden heb je wat tv gekeken en daarna ben je op de bank geklommen met de Ipad en heb je heerlijk Chinese filmpjes van de auto’s liggen kijken. Heerlijk lang uit luieren; lekker hoor!

Na de filmpjes ben je gaan spelen met de playmobil. Regelmatig zat je heerlijk te zingen en klonk Pingle bels, pingle bels, Hoger dan de blauwe luchten, o dennenboom, etc. door de kamer. Op een gegeven moment lag je heerlijk languit voor de kerstboom op je buik voor de kerststal. Lekker te kijken de kerstballen en de kerststal. Een pracht gezicht. Het raakte mij diep om je daar te zien liggen en de poppetjes en beestjes 1 voor 1 aan te wijzen en te vragen aan mij wie het zijn. Het raakte mij vandaag diep om je te horen zingen en zo vrolijk door het huis te zing dansen en spelen. Het raakte mij diep vandaag dat je zoveel geluk uitstraalde en je zo op je gemak voelt in ons huis; jouw THUIS.

Pas rond de middag zijn we naar boven gegaan om in bad te gaan en onder de douche. Lekker hoor zo’n lui ochtendje. Na het douchen en bad hebben we lekker gegeten en daarna zijn we naar de Gamma gereden. Hier hebben we twee mooie eetkamerstoelen gekocht die ook makkelijk bij de zithoek getrokken kunnen worden. Het was even een gepuzzel om de twee dozen in de auto te krijgen, maar het is gelukt. Ondanks dat je winkelen niet leuk vindt, heb je mama goed geholpen.

Snel reden we richting school om Timo op te halen. Je was helemaal verbaasd dat hij als 2x naar school was geweest en gegeten had op school. Ja, ja de dag was weer omgevlogen. Uit school met de beide mannen boodschappen gedaan. Wederom geen hobby van de beide mannen, maar ik kan hun hulp goed gebruiken en bij de Digros op vrijdag is altijd feest want daar is op elke hoek wel wat te knabbelen of te drinken dus de mannen liepen van hoek naar hoek terwijl ik de boodschappen scande en in de tas deed.

Eenmaal thuis ben jij een Kerst dvd van Mickey Mouse gaan kijken en is je broer achter de laptop gekropen. Even was je boos omdat je geen cake kreeg. Je ging boos achter de gordijnen staan en ik heb je daar even met rust gelaten en nogmaals verteld waarom je geen cake mocht. Uiteindelijk ben ik batterijen in je sneeupop gaan doen en toen kwam je vanzelf te voorschijn. Je grote broer keek met een stiekem oog mee en toen de dvd klaar was, zocht hij een ander uit om samen met jou te kijken. Wederom een kerst dvd met allerlei Disney filmpjes. Vooral bij de dvd van Goofy en daarna die van Knabbel en Babbel werd er veel gelachen. Heerlijk om te zien!

Ondertussen aten we lekker met de bord op onze knieën patatjes. Kortom een mooiere start van het weekend kun je je niet wensen. Na het eten nog 1 filmpje gekeken en daarna was het voor jou toch echt de hoogste tijd om te gaan slapen. Jij dacht daar wel anders over maar ik niet. Eenmaal boven en in je bedje viel je al snel in diepe slaap.

• 13 December 2013 - 21:49

Marjon:

Een warm thuis, een gezellig thuis, een veilig thuis.... Een thuis is meer dan alleen maar een dak boven je hoofd.....iets waar elk kind recht op heeft, maar wat helaas niet elk kind gegeven is. Wat heerlijk dat jullie Luan zo'n thuis kunnen bieden.
    Blijf genieten van en met elkaar.

Liefs Marjon

• 14 December 2013 - 07:14

Vermist:

Thuis…niet zomaar een huis, maar het huis waar je hoort! Een unieke plek waar er voor je gezorgd wordt en waar je je veilig en geborgen voelt.
    Thuis…dat is de plek waar je jezelf mag zijn, waar je omringd bent door mensen die van je houden. Thuis…een plek waar je lichamelijke maar ook je emotionele behoeften worden vervuld.
    Jouw thuis Luan, bij papa, mama en Timo.

Liefs uit uit huize Vermist xxx