Nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Froidchapelle, België van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Froidchapelle, België van Familie Slofstra - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsdag

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Januari 2014 | België, Froidchapelle

Allereerst de beste wensen voor 2014! Dat het maar een mooi lees jaar mag gaan worden waarin jullie mogen blijven genieten van alle verhalen. Ik heb ontdekt dat ik schrijven heel erg leuk vind en zal hier dan ook zeker mee door gaan. Misschien niet elke dag meer maar ik hoop dat jullie blijven lezen!

Tegen negenen waren de mannen wakker; gewoon de biologische klok dus + ietsjes later. Gelukkig leed hun humor er niet onder en waren ze gezellig en vrolijk. Na een wat langzamere start dan anders en iedereen schoon en wel stapten we rond 11.00 uur bij opa en oma binnen. We zouden daar het nieuwe jaar met elkaar in luiden met koffie en gebak. De kinderen vermaakten zich ondertussen prima terwijl de ouderen onder het genot van hun handwerk, nee de mannen niet hoor, lekker bij kletsten.

Na de koffie ging tante Marian en haar gezin wandelen. Timo wilde graag mee dus papa ging ook mee. In eerste instantie vermaakte jij je nog prima bij opa en oma maar op een gegeven moment bleef je hangen in de vraag of je op de Ipad mocht. Al meerdere keren had ik op de klok laten zien wanneer dit mocht, maar dat duurde jou te lang. En ja na zo’n kort nachtje…….

Samen met mama ben je even naar ons eigen vakantiehuisje gegaan en onderweg kwamen de tranen al los. Op schoot bij mama huilde je uit en uiteindelijk viel je in slaap op mijn schoot. Wat was je nog moe van afgelopen oudejaarsnacht. Ik heb je neergelegd op ons bed en daar heb je uiteindelijk ruim 2 uur geslapen. Althans ik heb je na ruim 2 uur wakker gemaakt want het zag er niet naar uit dat je dat vanuit jezelf zou doen. Zoals verwacht duurde het wel even voordat je echt wakker was en je weer helemaal jezelf was. In de middag hebben we lekker geborreld met de andere en daarna is een ieder naar zijn eigen huisje vertrokken om daar de maaltijd te nuttigen en de avond door te brengen.

Wij aten heerlijke hamburgers en die gingen er bij de mannen wel in. Na het eten nog even lekker gekleurd en toen was het voor jou alweer de hoogste tijd om te gaan slapen. Het duurde wel even (lees een half uurtje) voordat je mondje echt stil was en je ging slapen. Je had nog zoveel vragen en dingen te vertellen!! Dus elke keer riep je weer “mama!” of “papa!”Dat hoofdje zat nog aardig vol van jou. Timo heeft samen met ons nog een dvd gekeken; E.T. en daarna was het ook voor Timo de hoogste tijd om te slapen. De film was trouwens heel spannend en vol met jeugdsentiment! Zover ik weet is dit 1 van de eerste films die ik gekeken heb in de bioscoop toen ik klein was. Het was leuk om deze film nu samen met onze oudste zoon te mogen kijken! Kortom een lekker lui dagje waar we weer heerlijk van genoten hebben.

  • 02 Januari 2014 - 19:18

    Beulah:

    Voor jullie ook de beste wensen voor een nieuw jaar met elkaar.
    Waarin jullie vast weer veel zullen beleven.
    En ja, dat lees ik heel graag met jullie mee.
    Wat blijft het toch mooi om via deze weg met jullie een stukje mee te voelen, leren en beleven...

    Geniet lekker van jullie vakantie daar!

    XX Beulah

  • 02 Januari 2014 - 20:20

    Familie Keulen:

    Lekker doorschrijven als je het leuk vindt!

    Gelukkig en gezegend nieuwjaar toegewenst namens ons!

    Bauke, Annemieke, Tian Jia en Fu Tian

  • 02 Januari 2014 - 20:38

    Marjon:

    Ook ik vind het heerlijk om op deze manier jullie te mogen volgen, super dat dat zo kan en mag.
    Ik geniet nog steeds van de stukjes, dus top dat je ermee doorgaat.

    Liefs Marjon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Welkom op onze website Op Reis Naar Jou! Op deze website kunnen jullie onze reis volgen naar onze zoon Luan in China en hoe het met ons verder gaat in Nederland. Veel plezier met lezen en schroom niet om een berichtje achter te laten!

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 435154

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Op reis naar Luan

Landen bezocht: